22
май
2017
2016-2017 оқу жылында мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысының жоспары
2016-2017 оқу жылында мектепте сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру бойынша тәрбие жұмысының жоспары
№ Іс-шараның атауы Ұсынымдар Мерзімі
Мақсатты топ
Жауапты
1 2 3 4 5
I-бөлім. Ұйымдастыру-дайындық іс-шаралары
1 «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының қызметін ұйымдастыру «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарын, әдетте, жалпы білім беру мектеп басшылығының, сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің қолдауымен негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балалар қалыптастырады Қыркүйек
5-11
сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
2 Жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспарын; сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің тәрбие жұмыс жоспарларын;
«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспарын бекіту Жоспарларда іс-шаралардың атаулары, олардың орындалуына жауаптылары, қатысушылары, орындау мерзімдері болуы тиіс Қыркүйек
1-11 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Тәлімгер
Жаныкулова М.А.
3 Үнемі жаңартылып тұратын «Парасатты азамат» бұрышын жасау Бұрыштардың басты мақсаты азаматтылыққа, отансүйгіштікке, адамның құқықтарына, бостандықтарына және міндеттеріне құрметті, адамгершілік сезімдер мен этикалық сананы, сыбайлас жемқорлыққа төзбеу мәдениетін, еңбексүйгіштікке, оқуға, еңбекке, өмірге жасампаздықпен қарауға тәрбиелеу. Қараша
1-11 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
8 «Адал және сатылмайтын еңбек бейнесі» оқушылар арасындағы сурет байқауы Байқаудың негізгі идеясы -Мәңгілік Ел идеологиясының «түпқазық» жалпы азаматтық құндылықтарын кеңінен насихаттау өзекті. Бұл - баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштік, адалдық. Қараша
1-4 сыныптар оқушылары Сурет пәні мұғалімі
Джоробекова М.Ж.
4 Сынып сағаттарының тақырыптық жоспарларына адамгершілік және құқықтық мәдениетті арттыру мәселелерін қосу Ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға ерекше көңіл бөлу қажет Қараша
1-4 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
1-11 сынып жетекшілері
Патриотизм, отан үшін мақтаныш, қоғамдық тәртіпке құрмет, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, тәртіп, құқықтық негіздерді білу және құрметтеу сияқты сияқты жеке тұлғаның қасиеттерін дәріптеу ұсынылады. Осы жас тобындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеудің негізгі міндеті - құқықтық сананы қалыптастыру Қараша
5-8 сыныптар оқушылары
Жоғары сынып оқушыларымен жұмыс істегенде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеу жүйесінің басты міндеті сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұстанымда қалыптастыру болуы тиіс. Қараша
9-11 сыныптар оқушылары
5
Ата-аналар жиналысын өткізу Жиналыс барысында құқықтық тәрбиелеуде және құқықбұзушылықтарға, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа, төзбеу мәдениетін қалыптастыруда отбасының рөлі көрсету. Родителям балаларда құқықты, заңдарды, құқылық тәртіпті құрметтеуге тәрбиелеу бойынша практикалық ұсыныстар беру.
Январь
1-11
сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
II-бөлім. Календарьлік іс-шаралар кешенін іске асыру
6 «Қоғамдық тәртіп негіздері» пікірталас практикумы Практикумды жүзеге асырудың негізгі нысаны пікірталас болады, оның барысында оқушыларға өз пікірін айту ұсынылады.
Қатысушыларды 2 топқа бөлу ұсынылады.
1 тапсырма
«Құқық бұзушылықтарға мүлдем төзбеушілік» ұғымының мағынасын ашу.
Неге «тәртіпсіздікке мүлдем төзбеушілік» мәдениетін құру мұнша маңызды болып табылады?
2 тапсырма
«Сыбайлас жемқорлық – қоғамның және мемлекеттің мемлекеттік қызметшіге артқан сенімін кетіру» пікірін негіздеу. Әр адам не істей алады? Сыбайлас жемқорлықсыз мемлекет қандай болады? Февраль
9-11
сыныптар оқушылары Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
7 «Қазақстан - құқықтық мемлекет» айлығы Еліміздің сайлау қағидаттарына сәйкес «Сынып басшысын сайлау» сюжеттік-рөлдік ойыны Январь
1-4 сыныптар оқушылары Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
«Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» мемлекеттік қызмет ардагерлері, мемлекеттік қызметшілермен кездесу Январь
5-8 сыныптар оқушылары
«Біздің таңдауымыз - заңды мемлекет» дөңгелек үстелі
Дөңгелек үстел барысында құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттарын, сондай-ақ біздің елімізде құқықтық мемлекеттің қалыптасу ерекшеліктерін талқылау ұсынылады Январь
9-11 сыныптар оқушылары
9 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу» іскерлік ойыны Іс-шараның басты мақсаты –мемлекеттің «сервистік алаң» екендігін көрсету. Бұл жағдайда негізгі идея мемлекеттік аппарат мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің барлық спектрін жоғары деңгейде толық және уақытылы көрсетілуін күтуге құқылы салық төлеушiлер арқылы қамтылады деген түсінік болуы тиіс.
Топтық жұмыс, оқушылардың бір тобы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің «дұрыс» көрсетуін түсіндіреді, яғни көрсетілетін қызметті беруші білікті, сыпайы және көрсетілетін қызмет алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, басқа топ «дұрыс емес» көрсетуін түсіндіреді: көрсетілетін қызметті беруші -дөрекі және біліксіз. 5-8 сыныптар оқушылары Мектеп кітапханашысы
Есалиева Қ.С.
10 «Жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасы» жобалар байқауы Бір ай ішінде оқушылар өткен жылғы аймақтық баспасөз мониторингін өткізу керек. Мониторинг нәтижелері бойынша жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасын жасау Сәуір
9-11 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
11 Театрлық қойылым Балаларға арналған ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты қасиеттерді насихаттайтын қойылым көрсетуді ұйымдастыру Март
1-4 сыныптар оқушылары Қазақ тілі пәні мұғалімдері
Баймұратова М.Н.
Алдажанова Р.Т.
12 «Мемлекеттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек» шығарма байқауы
Өскелең ұрпақтың арасында мемлекеттік қызметті елдің мақсаттары мен даму басымдығын іске асыруға, әрбір азаматтың мүддесі үшін адал қызмет ету және күнделікті қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген маңызды институт ретінде түсінуін тарату Желтоқсан
5-8 сыныптар оқушылары Тіл бірлестігі пәні мұғалімдері
Құлманова Р.С.
Галанцева Л.Н.
13 «Транспарентті және есеп беретін мемлекет» бейнероликтер байқауы Байқаудың басты мақсаты – ашық және қоғамға есеп беретін мемлекетті қалыптастыруға бағытталған міндеттерді шешудегі Қазақстанның жетістіктерін көрсету Май
9-11 сыныптар оқушылары Мектеп тәлімгері
Жаныкулова М.
2016-2017 оқу жылында №20 орта мектепте кәсіптік бағдар беру
бойынша атқарылатын іс-шаралар жоспары
№ Атқарылатын жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар
1 Кәсіптік бағдар беру бойынша бұрышты рәсімдеу «Мектеп бітіруші түлектерге көмек»
«Мамандық әлемінде»,«Мамандықты таңдау»
Стендтерді рәсімдеу
«Білім беру картасы»,«Мамандықтар және адам» жыл бойы Мектеп әкімшілігі
Сынып жетекшілер
2 «Ата-аналарымыздың мамандықтары»
(бастауыш сынып оқушыларымен диагностика жүргізу) октябрь Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
3 «Кәсіптік бағдар беру жұмыстарының практикасы мен теориясы» (сынып жетекшілерге арналған семинар) ноябрь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Сынып жетекшілер
4 «Отбасының мамандық таңдаудағы ролі» тақырыбында сыныптық ата-аналар жиналысын өткізу. ноябрь 1-11 сынып жетекшілер
5 «Мен таңдаған мамандықтар әлемі»
(ашық тәрбие сағаттары) ноябрь 9 «А»,9 «Б» сынып жетекшілері
6 «Сенің кәсіптік іс-әрекетің»
(Оптант сауалнамасы) ноябрь Мектеп психологтары
7 «Жұмыспен қамту орталығының» мамандарымен кездесу және экскурсия ұйымдастыру. жыл бойы Мектеп әкімшілігі
8 Оқушылардың жеке тұлғалық типтерін анықтау
(ДДС сұрақнамасы) декабрь Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
9 «Өз жолымызды таңдаймыз» тақырыбында ата-аналар мен оқушылар арасында дөңгелек үстел.
декабрь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Ата-аналар комитеті
10 «Кәсіби бейімділік» (9-10 сынып оқушыларымен тренинг) январь Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
11 Әртүрлі мамандық иелерімен кездесулер ұйымдастыру
жыл бойы Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Сынып жетекшілері
12 Өндірістерге экскурсия жүргізу
жыл бойы Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Сынып жетекшілері
13 «Кәсіби бейімділігі мен қызығушылығын қайта диагностикалау» (Голланд тесті)
май Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
«Менің таңдауым» тренинг май Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
15 Кәсіптік бағдар бойынша оқушыларды еңбекке баулу бойынша әдебиет қорын толықтыру.
жыл бойы Мектеп кітапханашысы
Есалиева Қ.С,
Дайындаған: Дир.ТЖО.Рустемова В.И.
Хаттама№2
(жалпы ата-аналар жиналысының көшірмесі)
Тараз қаласы №20 орта мектеп 24.10.2014ж
Қатысқандар: мектеп әкімшілігі,ата-аналар,мұғалімдер,
Күн тәртібінде:
1. «Кәсіптік білім беру дегеніміз не?» баяндамашы мектеп директоры Г.Ш.Тулендиева .
2. «Мамандық таңдауда отбасы ролі» баяндамашы ата-аналар комитетінің төрайымы Т.Чиркова.
3. Кәсіптік бағдар беру бойынша сыныптан тыс және сынып сағаттарының маңызы.
баяндамашы дир.ТЖО.Рустемова В.И.
Тыңдалды:
Бірінші мәселе бойынша: №20 орта мектеп директоры Г.Ш.Тулендиева баяндама жасады.Өз баяндамасында негізгі мынадай мәселелерге тоқталып өтті.
- Кәсіби білім беру дегеніміз - педогогикалық ұжым мен оқушылардың бірлескен іс-әрекеті, теориялық білім негіздерін,практикалық қабілеттері мен кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар белгілі бір кәсіп саласы талап етіп отырған біліктіліктер деңгейін қалыптастыру.
Арнайы технология болса ғылым негіздерін қазіргі техника, технология және өндірісті ұйымдастыру тұрғысынан қарайды. Ол оқушылардың мына төмендегі мәселелерді үйренуіне мүмкіндік жасайды: тиісті өндіріс саласы мен оның даму болашағы туралы жалпы мәлімет береді; қазіргі заманғы техника, өндірісті механикаландыру мен автоматтандырудың кешенді жүйесін неғұрлым тиімді пайдалану құрылғылардың негізгі мәліметтерін, жұмыс істеу принциптерін білуді үйретеді; жаңа техника мен технологияларды, өндірісті дамытудың әлемдік деңгейдегі озық әдістерімен хабардар етеді; еңбекті ғылыми ұйымдастыруды, өз жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігін, өндірістік санитария мен жеке гигиена ережелерін сақтауды үйретеді.
Жалпы техникалық дайындық -жекелеген өндіріс салалары бойынша ғылыми-техникалық және әлеуметтік-экономикалық бағыттар бойынша өндіргіш күштердің дамуы, білім мен дағды жүйелері туралы хабардар етеді. Қазіргі кәсіптік-техникалық оқу орындарында «Материалтану», «Электротехника», «Техникалык сызу», «Техникалық өлшеу және дәлдік шегі» сияқты жалпы техникалық пәндер жүреді. Теория мен практика бірлігінде тәжірибенің айқындаушы рөлі бар. Өндірістік оқыту шеберлері мен оқушылар арасында білім, білік және дағдыларын іске асыруда бірлескен қимыл-әрекет, практикалық қызмет аясында кәсіби шеберлікке баулу процесі қалыптасады. Ол өндіріс орындарында немесе оқу шеберханаларында жүргізіледі.
Оқушылардың дамуы дегеніміз педагогикалық процестің нәтижесі. Оқу - даму көзі болып табылады, ол дамуға бастаушы бола тұра, үнемі оның алдында болады. Осы іс - әрекетте жеке адам өткен ұрпақтардың объективтендірілген тәжірибесін игеріп қана қоймайды, сонымен қатар өзінің дамуына ықпал ете отырып, оны байытуы тиіс. Сондықтан, кәсіби оқытуда білім, білік және дағдылық қасиеттерді жеке түлға бойына сіңіріп, оны қадағалау, дамыту мәселесі басты орынға ие.
Екінші болып сөз алған ата-аналар комитетінің төрайымы Т.Чиркова : бала –біздің болашағымыз.Сондықтан баланы кішкентай күнінен қандай мамандыққа қабілетті екендігін аңғару керек.Соған қарай үйірме,спорт секцияларына қатыстыру қажет.Экономист,заңгер,қаржы мамандығын игеріп жұмыссыз жүрген жоғары білімді азаматтарға екінші кәсіптік білімді игеріп алуына болатындығын баса айтты.Қазіргі таңда қажет мамандықтарға құрылысшы,дәнекерлеуші,аспаз,кондитер істері бойынша балаларды оқыту керектігін айтты.
Үшінші директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары В.И.Рустемова баяндама жасады.Ол өз баяндамасында мынадай негізгі мәселелерге тоқталып өтті.Школьникам дұрыс кәсіптік бағыт –бағдар беруде сыныптан тыс іс-шаралар мекн сынп сағаттарының ролі зор екендігін айтты.Сонымен қатар мектепте кәсіптік бағдар беру бойынша «мамандық әлемінде», «Мамандықтар және адам» тақырыптарында мектеп кітапханасында жәіне сынып бұрыштарында рәсімделгенін атап өтті. «Мамандық таңдауда ата-аналармен жұмыс» мектепішілік іс-шаралар жоспарының құрылғанын, жоспар бойынша іс-шаралардың өтіп жатқанын айтты.
директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары В.И.Рустемова баяндама жасады.Ол өз баяндамасында мынадай негізгі мәселелерге тоқталып өтті.
Жалпы ата- аналар жиналысының мүшелері бірауыздан шешім етеді:
1. 2014- 2015 оқу жылында кәсіптік бағдар беру бойынша ата- аналармен,оқушылармен мамандыққа баулу бойынша кешенді жұмыс жоспары құрылып, жұмыс одан жүргізілсін
3.Мектеп психологтері тарапынан оқушылар қызығушылығын туғызу тудыруда диагностика жүргізіп,сауалнама,тест алынсын.
Мектеп директоры: Тулендиева Г.Ш.
«Бекітемін»
№ 20 орта мектеп директоры
________________________
Тулендиева Г.Ш.
2016 – 2017 оқу жылында Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу бағыты бойынша жүргізілетін іс-шаралар жоспары
№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар
1 а)1 Қыркүйек – Білім күні – «Алғашқы қоңырау» салтанатты жиын.
«Менің Отаным-Қазақстан»
1 Қыркүйек Дир.ТЖО.
Рустемова.В.И.
«Қазақстан халқы тілдері»мерекесіне іс-шаралар ұйымдастыру Қыркүйек Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестік жетекшісі
Құлманова Р.С.
Қазақстан Республикасының 25 жылдығына арналған іс-шаралар жоспары Октябрь Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
3 Қ.Р мемлекеттік Рәміздеріне арналған апталық өткізу.
Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
«Төл теңгенің шығу тарихы» интерактивті лекциялар ноябрь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
«Тәуелсіз Қазақстан-менің мақтанышым» фестиваль Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
4 «Ұлттық валюта күні» сынып сағаттары Қараша Сынып жетекшілер
5 «Ту ұстаушы топтар» байқауы Қараша айының
ІҮ аптасы АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
Тәлімгер Жаныкулова М.
1 – ші декабрь Қ.Р.Президенті күні
(іс-шара ұйымдастыру) Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
16 –шы декабрь Тәуелсіздік күні мерекесіне арналған мектепішілік іс-шаралар ұйымдастыру Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
6 «Ауғаннан қайтқан ұлдар» Ауғаныстаннан Кеңес әскерлерінің шығаруына арналған іс – шаралар. Февраль АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
7 «Алау», «Сапта жүріп,ән айту» әскери- спорттық ойыны.
7 – 10сыныптар Сәуір АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
Тәлімгер Жаныкулова М.
8 «Қазақстан халқы ұлттар достығы» (фестиваль) Май Сыныптар
9 «Жүрек жылуы» соғыс арддагерлеріне арналған қамқорлық акция өткізу Май Балалар мен жасөспірімдер қоғамдық ұйымы
10 9 май Жеңіс күніне және патриоттық айлыққа байланысты іс – шаралар жоспарын құру. Май Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
11 1 июнь балаларды қорғау күніне іс – шаралар өткізу.
Июнь Лагерь тәрбиешілері
12 Патриоттық тәрбие бағыты бойынша жүргізілген жұмыстарды қорытындылап,сараптау.
Май Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
Дир.ТЖО _______________ Рүстемова В.И.
2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау бойынша атқарылған іс-шараларға анықтама
Мақсаты: Оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерін оқушылар арасында насихаттау;
2015 – 2016 оқу жылында № 20 орта мектепте Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау мақсатында мектепішілік атқарылатын іс – шаралар жоспары құрылды.Жылына 2 рет ноябрь мен сәуір айларында Қазақстан Республикасының Рәміздерін насихаттау мақсатында апталық ұйымдастырылып,өткізіледі.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау мақсатында мектеп кітапханасында жыл бойы көрме ұйымдастырылды.
жүргізілді. -11сыныптарда«Мемлекеттік Рәміздер-ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып сағаттары өткізілді.
Оқушылар Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимнін орындады.8 «Б» сынып жетекшісі А.М.Есенаманова «Рәміздер-тәуелсіздігіміздің белгісі» тақырыбында өткен сынып сағатында көрнекіліктер пайдалана отырып,сабақ өткізді.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай сауалнама алып,қорытындылады. Сыныптағы оқушылардың сырт келбеті де эстетикалық талғамға сай.10 «А» сыныбында «Государственные символы-ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып жетекшісі Л.В.Сейділдаева ашық тәрбие сағатын ұйымдастырып,өткізді.Мұғалім Школьникам Ту,Елтаңба,Гимн –мемлекеттің айнасы екендігіне түсінік берді.Қазақстан Республикасының Конституциялық Заңынан қысқаша мағлұмат берді.2006 жылы 6 январьда Мәжіліс пен Сенат Парламенті отырысында Қазақстан Респуликасының жаңа Гимні туралы мәселе қаралды. 11 январь күні Ақ Ордада Президент инаугурациясында жаңа Гимн алғаш рет ойналғанын айтып өтті.Еліміздің кез келген азаматы мемлекеттік Рәміздерді мақтаныш тұтуы керек,кез келген азамат елінің патриоты болуы керектігі айтылды.Сабақ өз деңгейінде өткізілді.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай көрнекіліктер пайдаланды.Рәміздерге байланысты түрлі түсті суреттер,буклеттер,карта,мақал мәтелдер,Отан,жер туралы нақыл сөздер ілінген.Оқушылар Мемлекеттік Елтаңбаның төлқұжатта,туу туралы куәлікте,орта білім туралы аттестатта,басқа да құжаттарда бейнеленетіндігін,Ту Президент резиденциясында ,Үкімет үйінде,барлық мекемелердің маңдайшаларында ілулі тұратындығын,Гимн республика,,облыс,аудан көлеміндегі маңызды салтанатты мәжілістерде орындалатындығы айтылды.Сынып жетекші оқушыларды Туымызды,елтаңбамызды,Гимнімізді қастерлеп,құрметтеу керектігін түсіндірді.Тәрбие сағаты жоғары деңгейде өтті.Қазақстан Респуликасының Рәміздерін құрметтеу,халқының тегін,тарихын білу керектігі айтылды.Оқушылардан Қазақстан Республикасының Рәміздерін туралы сауалнама алынды.Сауалнама қорытындысы бойынша оқушылар Қ.Р. Мемлекеттік Рәміздерін 100% білетіндіктерін көрсетті. «Президенттілік мемлекеттілік белгісі» тақырыбында іс-шара өткізілді.Кітапханада «Мемлекет және Рәміздер» атты тақырыпта бұрыштар ұйымдастырылды.
«Рәміздер –тәуелсіздігіміздің белгісі» тақырыбында 8 «Б», «Мемлекеттік Рәмііздер» 10 «Б» сыныбында ашық тәрбие сағаттары өткізілді.
«Менің елімнің Рәміздері» тақырыбында 9-10 сыныптар аралығында шығарма байқауы ұйымдастырылып,9 «Ә» сынып оқушысы Жанұзақ Айсұлу,Әбзелева Қызжібек,Сарыбай Диана марапатталды.
Оқушылардан «Қ.Р.Рәміздерін қаншалықты білесіз?» тақырыбында сауалнама алынды,сауалнама қорытындысы бойынша мониторинг жасалынды.
Осы жылдың март айында комиссия мүшелері мектеп фойесінде,сынып кабинеттерінде,мектеп кітапханасында Қазақстан Республикасының мемлекеттік Рәміздерін тексерді.Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 1 октябрьдағы «Ұлттық стандарттарға сәйкес келмейтін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туын,мемлекеттік Елтаңбасын ауыстыру және жою қағидаларын бекіту туралы» №862 қаулысына сәйкес сынып кабинеттеріндегі Қазақстан Республикасының мемлекеттік Рәміздерінің плакаттары майдаланып қырқып,өртеу арқылы жойылды.
Шешім: 2.4,2.8,3.5 кабинеттеріндегі Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерінің плакаттарының шетіндегі каймаларының эстетикалық жағдайы төмен болғандықтан, кабинет меңгерушілеріне ретке келтіру керектігі ескертілді.
Ұсыныс:Қазақстан Респуликасы мемлекеттік Рәміздерін насихаттау жұмыстары жалғастырылсын.
«Бекітемін»
№ 20 орта мектеп директоры
_______________________
Тулендиева Г.Ш
2016-2017 оқу жылында №20 орта мектепте Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау мақсатында жүргізілетін жылдық іс-шаралар жоспары
№ Атқарылатын іс-шаралар мазмұны Мерзімі Іс-құжат Жауапты
1 «Мен елімнің патриотымын»
(сынып сағаттары) 1.09.2016ж Сабақ жоспарлары 1-11 сынып жетекшілері
2 Барлық сыныптық кабинеттерде Қ.Р.Рәміздеріне арналған бұрыштар жасау сентябрь анықтама 1-11 сынып жетекшілер
2 Қазақстан халқы тілдері мерекесі сентябрь жоспар,анықтама Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
қазақ тілі пәні бірлестік жетекшісі
Құлманова Р.С.
3 Рәміздерім-мақтанышым
(апталық ұйымдастыру) ноябрь Жоспар,анықтама Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
5 «Туға қарап,түзел» тақырыбында ту ұстаушы топтар байқауы
(6-8 сыныптар) ноябрь анықтама АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
4 Қазақстан Республикасының Рәміздерін насихаттау мақсатында мектеп кітапханасында көрме Жыл бойы көрме Мектеп кітапханашысы
Есалиева Қ.С.
5 «Менің елім-Қазақстан»
(патриоттық әндер байқауы) декабрь анықтама Мектеп тәлімгері
6 «Қ.Р.Рәміздерін қаншалықты білеміз?» январь сауалнама
анықтама Мектеп психологтері
Жаңабаева Г.
7 «Менің елім-Қазақстан»
(спорттық іс-шаралар ұйымдастыру) февраль анықтама Денешынықтыру пәні мұғалімдері
8 «Мемлекеттік Рәміздер-ұлттық мақтаныш»
(апталық ұйымдастыру) сәуір жоспар Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
9 «Алау», «Сапта жүріп,ән айту» байқауы
май Жоспар
анықтама АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
10 4 Июнь Рәміздер күні июнь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Дайындаған: Дир.ТЖО.Рустемова В.И.
«Бекітемін»
№ 20 орта мектеп директоры
_______________________
Тулендиева Г.Ш
2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін насихаттау бойынша ноябрь айының 21-26 аралығында өткізілетін онкүндіктің іс-шаралар жоспары
№ Атқарылатын іс-шаралар мазмұны Мерзімі Жауапты
1 «Мемлекеттік Рәміздер- ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып сағаттары 21.11.2016ж 1-11 сынып жетекшілері
2 «ҚР Рәміздерін қаншалықты білеміз?»
(оқушылардан сауалнама алу).
21.11-22.11.2016ж Психолог Жаңабаева Г.
Тәлімгер Жаныкулова М.
3 «Туға қарап, түзел»
(6-8 сыныптар арасында байқау)
26.11.2016ж АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
Тәлімгер
Жаныкулова М.
4 «Рәміздерім-мақтанышым»
(сынып кабинеттерінде рәміздерді насихаттайтын арнайы бұрыштар жасау)
25.11.2016ж 1-11 сынып жетекшілері
5 «Менің қайырымды іс-шарам» оқушылардың қолдан жасаған бұйымдардың көрмесі
23.11.2016ж Сурет пәні мұғалімі
Джоробекова М.Ж
6 «Қ.Р.Рәміздерін қаншалықты білеміз?»
(Қ.Р Рәміздерін білуге арналған интеллектуалдық –танымдық сайыс)
26.11.2016ж Жоралбаева Ж.К.
7 «Ата Заң-Тәуелсіздіктің тірегі»
(ашық тәрбие сағаты)
«25 лет Независимости:вчера,сегодня,завтра»
(круглый стол)
«Рәміздер-тәуелсіздігіміздің белгісі»
( сыныптан тыс іс-шара)
16.11.2016ж
18.11.2016ж
19.11.2016ж 6 «А» сынып
Жаңатаева А.
7 «Б» сынып
Лебедева Ю.В.
7 «А» сынып
Балдақова Э.Ж.
Дайындаған: Дир.ТЖО.Рустемова В.И.
№ Іс-шараның атауы Ұсынымдар Мерзімі
Мақсатты топ
Жауапты
1 2 3 4 5
I-бөлім. Ұйымдастыру-дайындық іс-шаралары
1 «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының қызметін ұйымдастыру «Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубтарын, әдетте, жалпы білім беру мектеп басшылығының, сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің қолдауымен негізгі орта және жалпы орта білім беру бағдарламалары бойынша оқитын балалар қалыптастырады Қыркүйек
5-11
сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
2 Жалпы білім беретін мектептің тәрбие жұмысының тиісті оқу жылына арналған кешенді жоспарын; сыныпқа жетекшілік ететін педагогикалық қызметкерлердің тәрбие жұмыс жоспарларын;
«Адал Ұрпақ» ерікті мектеп клубының жұмыс жоспарын бекіту Жоспарларда іс-шаралардың атаулары, олардың орындалуына жауаптылары, қатысушылары, орындау мерзімдері болуы тиіс Қыркүйек
1-11 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Тәлімгер
Жаныкулова М.А.
3 Үнемі жаңартылып тұратын «Парасатты азамат» бұрышын жасау Бұрыштардың басты мақсаты азаматтылыққа, отансүйгіштікке, адамның құқықтарына, бостандықтарына және міндеттеріне құрметті, адамгершілік сезімдер мен этикалық сананы, сыбайлас жемқорлыққа төзбеу мәдениетін, еңбексүйгіштікке, оқуға, еңбекке, өмірге жасампаздықпен қарауға тәрбиелеу. Қараша
1-11 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
8 «Адал және сатылмайтын еңбек бейнесі» оқушылар арасындағы сурет байқауы Байқаудың негізгі идеясы -Мәңгілік Ел идеологиясының «түпқазық» жалпы азаматтық құндылықтарын кеңінен насихаттау өзекті. Бұл - баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштік, адалдық. Қараша
1-4 сыныптар оқушылары Сурет пәні мұғалімі
Джоробекова М.Ж.
4 Сынып сағаттарының тақырыптық жоспарларына адамгершілік және құқықтық мәдениетті арттыру мәселелерін қосу Ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты адамгершілік қасиеттерін қалыптастыруға ерекше көңіл бөлу қажет Қараша
1-4 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
1-11 сынып жетекшілері
Патриотизм, отан үшін мақтаныш, қоғамдық тәртіпке құрмет, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, тәртіп, құқықтық негіздерді білу және құрметтеу сияқты сияқты жеке тұлғаның қасиеттерін дәріптеу ұсынылады. Осы жас тобындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеудің негізгі міндеті - құқықтық сананы қалыптастыру Қараша
5-8 сыныптар оқушылары
Жоғары сынып оқушыларымен жұмыс істегенде сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәрбиелеу жүйесінің басты міндеті сыбайлас жемқорлыққа қарсы ұстанымда қалыптастыру болуы тиіс. Қараша
9-11 сыныптар оқушылары
5
Ата-аналар жиналысын өткізу Жиналыс барысында құқықтық тәрбиелеуде және құқықбұзушылықтарға, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа, төзбеу мәдениетін қалыптастыруда отбасының рөлі көрсету. Родителям балаларда құқықты, заңдарды, құқылық тәртіпті құрметтеуге тәрбиелеу бойынша практикалық ұсыныстар беру.
Январь
1-11
сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
II-бөлім. Календарьлік іс-шаралар кешенін іске асыру
6 «Қоғамдық тәртіп негіздері» пікірталас практикумы Практикумды жүзеге асырудың негізгі нысаны пікірталас болады, оның барысында оқушыларға өз пікірін айту ұсынылады.
Қатысушыларды 2 топқа бөлу ұсынылады.
1 тапсырма
«Құқық бұзушылықтарға мүлдем төзбеушілік» ұғымының мағынасын ашу.
Неге «тәртіпсіздікке мүлдем төзбеушілік» мәдениетін құру мұнша маңызды болып табылады?
2 тапсырма
«Сыбайлас жемқорлық – қоғамның және мемлекеттің мемлекеттік қызметшіге артқан сенімін кетіру» пікірін негіздеу. Әр адам не істей алады? Сыбайлас жемқорлықсыз мемлекет қандай болады? Февраль
9-11
сыныптар оқушылары Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
7 «Қазақстан - құқықтық мемлекет» айлығы Еліміздің сайлау қағидаттарына сәйкес «Сынып басшысын сайлау» сюжеттік-рөлдік ойыны Январь
1-4 сыныптар оқушылары Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
«Мемлекеттік қызмет – өмірлік ұстаным» мемлекеттік қызмет ардагерлері, мемлекеттік қызметшілермен кездесу Январь
5-8 сыныптар оқушылары
«Біздің таңдауымыз - заңды мемлекет» дөңгелек үстелі
Дөңгелек үстел барысында құқықтық мемлекеттің негізгі қағидаттарын, сондай-ақ біздің елімізде құқықтық мемлекеттің қалыптасу ерекшеліктерін талқылау ұсынылады Январь
9-11 сыныптар оқушылары
9 «Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу» іскерлік ойыны Іс-шараның басты мақсаты –мемлекеттің «сервистік алаң» екендігін көрсету. Бұл жағдайда негізгі идея мемлекеттік аппарат мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің барлық спектрін жоғары деңгейде толық және уақытылы көрсетілуін күтуге құқылы салық төлеушiлер арқылы қамтылады деген түсінік болуы тиіс.
Топтық жұмыс, оқушылардың бір тобы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің «дұрыс» көрсетуін түсіндіреді, яғни көрсетілетін қызметті беруші білікті, сыпайы және көрсетілетін қызмет алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған, басқа топ «дұрыс емес» көрсетуін түсіндіреді: көрсетілетін қызметті беруші -дөрекі және біліксіз. 5-8 сыныптар оқушылары Мектеп кітапханашысы
Есалиева Қ.С.
10 «Жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасы» жобалар байқауы Бір ай ішінде оқушылар өткен жылғы аймақтық баспасөз мониторингін өткізу керек. Мониторинг нәтижелері бойынша жемқорлық құқық бұзушылықтардың картасын жасау Сәуір
9-11 сыныптар оқушылары Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Дир.ҚТЖО.
Қайпбаева А.Ә.
11 Театрлық қойылым Балаларға арналған ар-ұят, абырой, жауапкершілік, адалдық, әділеттілік сияқты қасиеттерді насихаттайтын қойылым көрсетуді ұйымдастыру Март
1-4 сыныптар оқушылары Қазақ тілі пәні мұғалімдері
Баймұратова М.Н.
Алдажанова Р.Т.
12 «Мемлекеттік қызмет – елдің мүддесіне адал еңбек» шығарма байқауы
Өскелең ұрпақтың арасында мемлекеттік қызметті елдің мақсаттары мен даму басымдығын іске асыруға, әрбір азаматтың мүддесі үшін адал қызмет ету және күнделікті қажеттілігін қанағаттандыруға бейімделген маңызды институт ретінде түсінуін тарату Желтоқсан
5-8 сыныптар оқушылары Тіл бірлестігі пәні мұғалімдері
Құлманова Р.С.
Галанцева Л.Н.
13 «Транспарентті және есеп беретін мемлекет» бейнероликтер байқауы Байқаудың басты мақсаты – ашық және қоғамға есеп беретін мемлекетті қалыптастыруға бағытталған міндеттерді шешудегі Қазақстанның жетістіктерін көрсету Май
9-11 сыныптар оқушылары Мектеп тәлімгері
Жаныкулова М.
2016-2017 оқу жылында №20 орта мектепте кәсіптік бағдар беру
бойынша атқарылатын іс-шаралар жоспары
№ Атқарылатын жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар
1 Кәсіптік бағдар беру бойынша бұрышты рәсімдеу «Мектеп бітіруші түлектерге көмек»
«Мамандық әлемінде»,«Мамандықты таңдау»
Стендтерді рәсімдеу
«Білім беру картасы»,«Мамандықтар және адам» жыл бойы Мектеп әкімшілігі
Сынып жетекшілер
2 «Ата-аналарымыздың мамандықтары»
(бастауыш сынып оқушыларымен диагностика жүргізу) октябрь Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
3 «Кәсіптік бағдар беру жұмыстарының практикасы мен теориясы» (сынып жетекшілерге арналған семинар) ноябрь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Сынып жетекшілер
4 «Отбасының мамандық таңдаудағы ролі» тақырыбында сыныптық ата-аналар жиналысын өткізу. ноябрь 1-11 сынып жетекшілер
5 «Мен таңдаған мамандықтар әлемі»
(ашық тәрбие сағаттары) ноябрь 9 «А»,9 «Б» сынып жетекшілері
6 «Сенің кәсіптік іс-әрекетің»
(Оптант сауалнамасы) ноябрь Мектеп психологтары
7 «Жұмыспен қамту орталығының» мамандарымен кездесу және экскурсия ұйымдастыру. жыл бойы Мектеп әкімшілігі
8 Оқушылардың жеке тұлғалық типтерін анықтау
(ДДС сұрақнамасы) декабрь Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
9 «Өз жолымызды таңдаймыз» тақырыбында ата-аналар мен оқушылар арасында дөңгелек үстел.
декабрь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Ата-аналар комитеті
10 «Кәсіби бейімділік» (9-10 сынып оқушыларымен тренинг) январь Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
11 Әртүрлі мамандық иелерімен кездесулер ұйымдастыру
жыл бойы Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Сынып жетекшілері
12 Өндірістерге экскурсия жүргізу
жыл бойы Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Сынып жетекшілері
13 «Кәсіби бейімділігі мен қызығушылығын қайта диагностикалау» (Голланд тесті)
май Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
«Менің таңдауым» тренинг май Мектеп психологтары
Жаңабаева Г.М.
15 Кәсіптік бағдар бойынша оқушыларды еңбекке баулу бойынша әдебиет қорын толықтыру.
жыл бойы Мектеп кітапханашысы
Есалиева Қ.С,
Дайындаған: Дир.ТЖО.Рустемова В.И.
Хаттама№2
(жалпы ата-аналар жиналысының көшірмесі)
Тараз қаласы №20 орта мектеп 24.10.2014ж
Қатысқандар: мектеп әкімшілігі,ата-аналар,мұғалімдер,
Күн тәртібінде:
1. «Кәсіптік білім беру дегеніміз не?» баяндамашы мектеп директоры Г.Ш.Тулендиева .
2. «Мамандық таңдауда отбасы ролі» баяндамашы ата-аналар комитетінің төрайымы Т.Чиркова.
3. Кәсіптік бағдар беру бойынша сыныптан тыс және сынып сағаттарының маңызы.
баяндамашы дир.ТЖО.Рустемова В.И.
Тыңдалды:
Бірінші мәселе бойынша: №20 орта мектеп директоры Г.Ш.Тулендиева баяндама жасады.Өз баяндамасында негізгі мынадай мәселелерге тоқталып өтті.
- Кәсіби білім беру дегеніміз - педогогикалық ұжым мен оқушылардың бірлескен іс-әрекеті, теориялық білім негіздерін,практикалық қабілеттері мен кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар белгілі бір кәсіп саласы талап етіп отырған біліктіліктер деңгейін қалыптастыру.
Арнайы технология болса ғылым негіздерін қазіргі техника, технология және өндірісті ұйымдастыру тұрғысынан қарайды. Ол оқушылардың мына төмендегі мәселелерді үйренуіне мүмкіндік жасайды: тиісті өндіріс саласы мен оның даму болашағы туралы жалпы мәлімет береді; қазіргі заманғы техника, өндірісті механикаландыру мен автоматтандырудың кешенді жүйесін неғұрлым тиімді пайдалану құрылғылардың негізгі мәліметтерін, жұмыс істеу принциптерін білуді үйретеді; жаңа техника мен технологияларды, өндірісті дамытудың әлемдік деңгейдегі озық әдістерімен хабардар етеді; еңбекті ғылыми ұйымдастыруды, өз жұмыс орнында еңбек қауіпсіздігін, өндірістік санитария мен жеке гигиена ережелерін сақтауды үйретеді.
Жалпы техникалық дайындық -жекелеген өндіріс салалары бойынша ғылыми-техникалық және әлеуметтік-экономикалық бағыттар бойынша өндіргіш күштердің дамуы, білім мен дағды жүйелері туралы хабардар етеді. Қазіргі кәсіптік-техникалық оқу орындарында «Материалтану», «Электротехника», «Техникалык сызу», «Техникалық өлшеу және дәлдік шегі» сияқты жалпы техникалық пәндер жүреді. Теория мен практика бірлігінде тәжірибенің айқындаушы рөлі бар. Өндірістік оқыту шеберлері мен оқушылар арасында білім, білік және дағдыларын іске асыруда бірлескен қимыл-әрекет, практикалық қызмет аясында кәсіби шеберлікке баулу процесі қалыптасады. Ол өндіріс орындарында немесе оқу шеберханаларында жүргізіледі.
Оқушылардың дамуы дегеніміз педагогикалық процестің нәтижесі. Оқу - даму көзі болып табылады, ол дамуға бастаушы бола тұра, үнемі оның алдында болады. Осы іс - әрекетте жеке адам өткен ұрпақтардың объективтендірілген тәжірибесін игеріп қана қоймайды, сонымен қатар өзінің дамуына ықпал ете отырып, оны байытуы тиіс. Сондықтан, кәсіби оқытуда білім, білік және дағдылық қасиеттерді жеке түлға бойына сіңіріп, оны қадағалау, дамыту мәселесі басты орынға ие.
Екінші болып сөз алған ата-аналар комитетінің төрайымы Т.Чиркова : бала –біздің болашағымыз.Сондықтан баланы кішкентай күнінен қандай мамандыққа қабілетті екендігін аңғару керек.Соған қарай үйірме,спорт секцияларына қатыстыру қажет.Экономист,заңгер,қаржы мамандығын игеріп жұмыссыз жүрген жоғары білімді азаматтарға екінші кәсіптік білімді игеріп алуына болатындығын баса айтты.Қазіргі таңда қажет мамандықтарға құрылысшы,дәнекерлеуші,аспаз,кондитер істері бойынша балаларды оқыту керектігін айтты.
Үшінші директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары В.И.Рустемова баяндама жасады.Ол өз баяндамасында мынадай негізгі мәселелерге тоқталып өтті.Школьникам дұрыс кәсіптік бағыт –бағдар беруде сыныптан тыс іс-шаралар мекн сынп сағаттарының ролі зор екендігін айтты.Сонымен қатар мектепте кәсіптік бағдар беру бойынша «мамандық әлемінде», «Мамандықтар және адам» тақырыптарында мектеп кітапханасында жәіне сынып бұрыштарында рәсімделгенін атап өтті. «Мамандық таңдауда ата-аналармен жұмыс» мектепішілік іс-шаралар жоспарының құрылғанын, жоспар бойынша іс-шаралардың өтіп жатқанын айтты.
директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары В.И.Рустемова баяндама жасады.Ол өз баяндамасында мынадай негізгі мәселелерге тоқталып өтті.
Жалпы ата- аналар жиналысының мүшелері бірауыздан шешім етеді:
1. 2014- 2015 оқу жылында кәсіптік бағдар беру бойынша ата- аналармен,оқушылармен мамандыққа баулу бойынша кешенді жұмыс жоспары құрылып, жұмыс одан жүргізілсін
3.Мектеп психологтері тарапынан оқушылар қызығушылығын туғызу тудыруда диагностика жүргізіп,сауалнама,тест алынсын.
Мектеп директоры: Тулендиева Г.Ш.
«Бекітемін»
№ 20 орта мектеп директоры
________________________
Тулендиева Г.Ш.
2016 – 2017 оқу жылында Қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу бағыты бойынша жүргізілетін іс-шаралар жоспары
№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Жауаптылар
1 а)1 Қыркүйек – Білім күні – «Алғашқы қоңырау» салтанатты жиын.
«Менің Отаным-Қазақстан»
1 Қыркүйек Дир.ТЖО.
Рустемова.В.И.
«Қазақстан халқы тілдері»мерекесіне іс-шаралар ұйымдастыру Қыркүйек Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бірлестік жетекшісі
Құлманова Р.С.
Қазақстан Республикасының 25 жылдығына арналған іс-шаралар жоспары Октябрь Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
3 Қ.Р мемлекеттік Рәміздеріне арналған апталық өткізу.
Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
«Төл теңгенің шығу тарихы» интерактивті лекциялар ноябрь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
«Тәуелсіз Қазақстан-менің мақтанышым» фестиваль Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
4 «Ұлттық валюта күні» сынып сағаттары Қараша Сынып жетекшілер
5 «Ту ұстаушы топтар» байқауы Қараша айының
ІҮ аптасы АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
Тәлімгер Жаныкулова М.
1 – ші декабрь Қ.Р.Президенті күні
(іс-шара ұйымдастыру) Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
16 –шы декабрь Тәуелсіздік күні мерекесіне арналған мектепішілік іс-шаралар ұйымдастыру Қараша Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
6 «Ауғаннан қайтқан ұлдар» Ауғаныстаннан Кеңес әскерлерінің шығаруына арналған іс – шаралар. Февраль АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
7 «Алау», «Сапта жүріп,ән айту» әскери- спорттық ойыны.
7 – 10сыныптар Сәуір АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
Тәлімгер Жаныкулова М.
8 «Қазақстан халқы ұлттар достығы» (фестиваль) Май Сыныптар
9 «Жүрек жылуы» соғыс арддагерлеріне арналған қамқорлық акция өткізу Май Балалар мен жасөспірімдер қоғамдық ұйымы
10 9 май Жеңіс күніне және патриоттық айлыққа байланысты іс – шаралар жоспарын құру. Май Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
11 1 июнь балаларды қорғау күніне іс – шаралар өткізу.
Июнь Лагерь тәрбиешілері
12 Патриоттық тәрбие бағыты бойынша жүргізілген жұмыстарды қорытындылап,сараптау.
Май Дир ТЖО
Рүстемова В.И.
Дир.ТЖО _______________ Рүстемова В.И.
2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау бойынша атқарылған іс-шараларға анықтама
Мақсаты: Оқушыларды патриоттыққа тәрбиелеу, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерін оқушылар арасында насихаттау;
2015 – 2016 оқу жылында № 20 орта мектепте Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау мақсатында мектепішілік атқарылатын іс – шаралар жоспары құрылды.Жылына 2 рет ноябрь мен сәуір айларында Қазақстан Республикасының Рәміздерін насихаттау мақсатында апталық ұйымдастырылып,өткізіледі.
Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау мақсатында мектеп кітапханасында жыл бойы көрме ұйымдастырылды.
жүргізілді. -11сыныптарда«Мемлекеттік Рәміздер-ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып сағаттары өткізілді.
Оқушылар Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимнін орындады.8 «Б» сынып жетекшісі А.М.Есенаманова «Рәміздер-тәуелсіздігіміздің белгісі» тақырыбында өткен сынып сағатында көрнекіліктер пайдалана отырып,сабақ өткізді.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай сауалнама алып,қорытындылады. Сыныптағы оқушылардың сырт келбеті де эстетикалық талғамға сай.10 «А» сыныбында «Государственные символы-ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып жетекшісі Л.В.Сейділдаева ашық тәрбие сағатын ұйымдастырып,өткізді.Мұғалім Школьникам Ту,Елтаңба,Гимн –мемлекеттің айнасы екендігіне түсінік берді.Қазақстан Республикасының Конституциялық Заңынан қысқаша мағлұмат берді.2006 жылы 6 январьда Мәжіліс пен Сенат Парламенті отырысында Қазақстан Респуликасының жаңа Гимні туралы мәселе қаралды. 11 январь күні Ақ Ордада Президент инаугурациясында жаңа Гимн алғаш рет ойналғанын айтып өтті.Еліміздің кез келген азаматы мемлекеттік Рәміздерді мақтаныш тұтуы керек,кез келген азамат елінің патриоты болуы керектігі айтылды.Сабақ өз деңгейінде өткізілді.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай көрнекіліктер пайдаланды.Рәміздерге байланысты түрлі түсті суреттер,буклеттер,карта,мақал мәтелдер,Отан,жер туралы нақыл сөздер ілінген.Оқушылар Мемлекеттік Елтаңбаның төлқұжатта,туу туралы куәлікте,орта білім туралы аттестатта,басқа да құжаттарда бейнеленетіндігін,Ту Президент резиденциясында ,Үкімет үйінде,барлық мекемелердің маңдайшаларында ілулі тұратындығын,Гимн республика,,облыс,аудан көлеміндегі маңызды салтанатты мәжілістерде орындалатындығы айтылды.Сынып жетекші оқушыларды Туымызды,елтаңбамызды,Гимнімізді қастерлеп,құрметтеу керектігін түсіндірді.Тәрбие сағаты жоғары деңгейде өтті.Қазақстан Респуликасының Рәміздерін құрметтеу,халқының тегін,тарихын білу керектігі айтылды.Оқушылардан Қазақстан Республикасының Рәміздерін туралы сауалнама алынды.Сауалнама қорытындысы бойынша оқушылар Қ.Р. Мемлекеттік Рәміздерін 100% білетіндіктерін көрсетті. «Президенттілік мемлекеттілік белгісі» тақырыбында іс-шара өткізілді.Кітапханада «Мемлекет және Рәміздер» атты тақырыпта бұрыштар ұйымдастырылды.
«Рәміздер –тәуелсіздігіміздің белгісі» тақырыбында 8 «Б», «Мемлекеттік Рәмііздер» 10 «Б» сыныбында ашық тәрбие сағаттары өткізілді.
«Менің елімнің Рәміздері» тақырыбында 9-10 сыныптар аралығында шығарма байқауы ұйымдастырылып,9 «Ә» сынып оқушысы Жанұзақ Айсұлу,Әбзелева Қызжібек,Сарыбай Диана марапатталды.
Оқушылардан «Қ.Р.Рәміздерін қаншалықты білесіз?» тақырыбында сауалнама алынды,сауалнама қорытындысы бойынша мониторинг жасалынды.
Осы жылдың март айында комиссия мүшелері мектеп фойесінде,сынып кабинеттерінде,мектеп кітапханасында Қазақстан Республикасының мемлекеттік Рәміздерін тексерді.Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 1 октябрьдағы «Ұлттық стандарттарға сәйкес келмейтін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туын,мемлекеттік Елтаңбасын ауыстыру және жою қағидаларын бекіту туралы» №862 қаулысына сәйкес сынып кабинеттеріндегі Қазақстан Республикасының мемлекеттік Рәміздерінің плакаттары майдаланып қырқып,өртеу арқылы жойылды.
Шешім: 2.4,2.8,3.5 кабинеттеріндегі Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Рәміздерінің плакаттарының шетіндегі каймаларының эстетикалық жағдайы төмен болғандықтан, кабинет меңгерушілеріне ретке келтіру керектігі ескертілді.
Ұсыныс:Қазақстан Респуликасы мемлекеттік Рәміздерін насихаттау жұмыстары жалғастырылсын.
«Бекітемін»
№ 20 орта мектеп директоры
_______________________
Тулендиева Г.Ш
2016-2017 оқу жылында №20 орта мектепте Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздерін насихаттау мақсатында жүргізілетін жылдық іс-шаралар жоспары
№ Атқарылатын іс-шаралар мазмұны Мерзімі Іс-құжат Жауапты
1 «Мен елімнің патриотымын»
(сынып сағаттары) 1.09.2016ж Сабақ жоспарлары 1-11 сынып жетекшілері
2 Барлық сыныптық кабинеттерде Қ.Р.Рәміздеріне арналған бұрыштар жасау сентябрь анықтама 1-11 сынып жетекшілер
2 Қазақстан халқы тілдері мерекесі сентябрь жоспар,анықтама Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
қазақ тілі пәні бірлестік жетекшісі
Құлманова Р.С.
3 Рәміздерім-мақтанышым
(апталық ұйымдастыру) ноябрь Жоспар,анықтама Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
5 «Туға қарап,түзел» тақырыбында ту ұстаушы топтар байқауы
(6-8 сыныптар) ноябрь анықтама АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
4 Қазақстан Республикасының Рәміздерін насихаттау мақсатында мектеп кітапханасында көрме Жыл бойы көрме Мектеп кітапханашысы
Есалиева Қ.С.
5 «Менің елім-Қазақстан»
(патриоттық әндер байқауы) декабрь анықтама Мектеп тәлімгері
6 «Қ.Р.Рәміздерін қаншалықты білеміз?» январь сауалнама
анықтама Мектеп психологтері
Жаңабаева Г.
7 «Менің елім-Қазақстан»
(спорттық іс-шаралар ұйымдастыру) февраль анықтама Денешынықтыру пәні мұғалімдері
8 «Мемлекеттік Рәміздер-ұлттық мақтаныш»
(апталық ұйымдастыру) сәуір жоспар Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
9 «Алау», «Сапта жүріп,ән айту» байқауы
май Жоспар
анықтама АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
10 4 Июнь Рәміздер күні июнь Дир.ТЖО.
Рустемова В.И.
Дайындаған: Дир.ТЖО.Рустемова В.И.
«Бекітемін»
№ 20 орта мектеп директоры
_______________________
Тулендиева Г.Ш
2016-2017 оқу жылында Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін насихаттау бойынша ноябрь айының 21-26 аралығында өткізілетін онкүндіктің іс-шаралар жоспары
№ Атқарылатын іс-шаралар мазмұны Мерзімі Жауапты
1 «Мемлекеттік Рәміздер- ұлттық мақтаныш» тақырыбында сынып сағаттары 21.11.2016ж 1-11 сынып жетекшілері
2 «ҚР Рәміздерін қаншалықты білеміз?»
(оқушылардан сауалнама алу).
21.11-22.11.2016ж Психолог Жаңабаева Г.
Тәлімгер Жаныкулова М.
3 «Туға қарап, түзел»
(6-8 сыныптар арасында байқау)
26.11.2016ж АӘД жетекшісі
Хожамбергенов Н.Е.
Тәлімгер
Жаныкулова М.
4 «Рәміздерім-мақтанышым»
(сынып кабинеттерінде рәміздерді насихаттайтын арнайы бұрыштар жасау)
25.11.2016ж 1-11 сынып жетекшілері
5 «Менің қайырымды іс-шарам» оқушылардың қолдан жасаған бұйымдардың көрмесі
23.11.2016ж Сурет пәні мұғалімі
Джоробекова М.Ж
6 «Қ.Р.Рәміздерін қаншалықты білеміз?»
(Қ.Р Рәміздерін білуге арналған интеллектуалдық –танымдық сайыс)
26.11.2016ж Жоралбаева Ж.К.
7 «Ата Заң-Тәуелсіздіктің тірегі»
(ашық тәрбие сағаты)
«25 лет Независимости:вчера,сегодня,завтра»
(круглый стол)
«Рәміздер-тәуелсіздігіміздің белгісі»
( сыныптан тыс іс-шара)
16.11.2016ж
18.11.2016ж
19.11.2016ж 6 «А» сынып
Жаңатаева А.
7 «Б» сынып
Лебедева Ю.В.
7 «А» сынып
Балдақова Э.Ж.
Дайындаған: Дир.ТЖО.Рустемова В.И.