Коучинг тақырыбы: «Оқушы – ұстаз – ата-ана - үштік одақ ынтымақтастығы» » СШ №20
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің
«№20 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 56-54-72
Есепші бөлімі:
+7(7262)56-54-72
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Коучинг тақырыбы: «Оқушы – ұстаз – ата-ана - үштік одақ ынтымақтастығы»
19
мамыр
2017

Коучинг тақырыбы: «Оқушы – ұстаз – ата-ана - үштік одақ ынтымақтастығы»

Күні: 02.03.2017
Коучинг тақырыбы: «Оқушы – ұстаз – ата-ана - үштік одақ ынтымақтастығы»
Коучинг мақсаты: Ата-ана, оқушы, ұстаз үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту, бала тәрбиесінің бағбаны ата-анамен мұғалім екенін ұғындыру. Оқушы мен ата-ана, мұғалім арасындағы кикілжіңді болдырмайтын қарым-қатынас орнату, бір-бірінің жан-дүниесіне үңіліп, түсіне білу, сыйластыққа, мейірімділікке, әділдікпен адалдыққа шақыру.
Күтілетін нәтиже: - өзара ынтымақтастық қатынастары нығаяды
- өзара сыйластық орнайды
- үштік одақ арасындағы түсіністік қалыптасады
- ата-ананың мұғалімге деген сыйластығы, түсіністігі нығаяды
- мұғалім отбасы жағдайымен етене байланыса отырып жұмыс істеуге қалыптасады
- оқушының үлкенге деген сыйластығы артады
- оқушының өмірге бейімделу қабілеті күшейеді.
Түйінді идея: «Қазіргі заман талабына сай, жан-жақты жетілген бойында ұлттық санамен ұлттық психология қалыптасқан, имандылық әдебі парасаты бар ұрпақ тәрбиелеу, өсіру, білім беру бүгінгі таңда отбасының, бала-бақшаның, барша елдің, халықтың міндеті» Н.Ә.Назарбаев.
Көрнекілігі: Бала тәрбиесі, ата-ана, ұстаздар жайлы қанатты сөздер, суреттер, түрлі-түсті қағаздар, ленталар, шарлар, маркерлер, стикерлер. Топ ережелері, топ ахуалын көрсететін кесте.Жүрекшелер, А-3 формат қағаздар, қолшатыр.
Коучинг барысы,
өтілу уақыты Коуч әрекеті Коучингке қатысушылардың әрекеті Рессурстар
1 мин Коучингке қатысушылармен сәлемдесу Амандасу рәсімі өтеді
2 мин Кіріспе сөз Өтілетін коучингтің мақсаты мен одан күтілетін нәтижелермен таныстырады. Ата-ана, оқушы, ұстаз үштігінің ынтымақтастықта жұмыс жасауын дамыту жайлы ой бөліседі. Слайд
2 мин «Байланыс тренингін» өткізеді Тренингке қатысады Лента
2 мин Топқа бөледі, топ ережесімен таныстырады, әр топ эмблемасын жасақтауға тапсырма береді. Топқа бөлінеді, топ ережесімен танысады, әр топ эмблемасын жасақтауға тапсырма алады. Топ ережесі, маркерлер, ақ қағаз.
5 мин Миға шабуыл
Ой жинақтау тапсыр-сы «Бақа туралы аңызды» талдайды «Бақа туралы аңыздың» мәтіні.
7 мин Ой талдау
Эссе жазу Эссе жазуға сұрақтар беріледі. Эссе сұрақтары
8 мин Ой толғау Постермен жұмыс жасау. Берілген проблемалық сұрақтар арқылы ой толғау жұмысы жүргізіледі. Постермен жұмыс жасайды, оны қорғайды. Постер, маркерлер.
3 мин Сергіту сәті «Жұлдызқұрт» Сергіту сәтіне қатысады. «Жұлдызқұрт» Шарлар, баяу музыкалық әуен.
5 мин Ой қорыту «Шегенің ізі», «Көбелек» Ой қорыту кезеңінде «Шегенің ізі», «Көбелек» видео қойылымдарын көріп, ой бөліседі. Видео қойылым
5 мин Ой түйіндеу «Отбасылық құндылық ағашы» Ой түйіндеу «Отбасылық құндылық ағашы» тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап бере отыра құндылық ағашын жасақтайды. «Отбасылық құндылық ағашы»
3 мин «Жүректен жүрекке» үш топ бір-біріне жылы лебіздерін шуақты сөздер арқылы жеткізеді. «Жүректен жүрекке» үш топ бір-біріне жылы лебіздерін шуақты сөздер арқылы жеткізеді. Жүрекшелер
7 мин «Бір шаңырақ астында» жұмысын өткізеді Үш топ мүшелері бір шаңырақ астына жиналып, ынтымақтастық құрады. Үлкен қолшатыр, уық ретінде ленталар пайдаланылады.
3 мин «Шаңырақ» өлеңі оқылады Тыңдалым жасалынады. Өлең мәтіні.
2 мин Қорытындылау

Мектептің даму жоспары №1

Тақырып: Топтық бірлескен оқу арқылы 5-6 сыныпқа сабақ беретін мұғалімдердің кәсіби дамуына ықпал жасау.

Басымдық Күтілетін нәтиже
мұғалім оқушы ата-ана
Мұғалімдердің бірлескен топтық жұмыс барысында ынтымақтастығын арттыру . Бір ай көлемінің ішінде (05.10.16.- 05.11.16.) 5-6 сыныптарға сабақ беретін 18(31%) мұғалім топтық жұмысты меңгереді сабақта пайдаланады. Осы бір ай көлемінің ішіндеоқыту мен дамытуды жетілдіру арқылы 5"А",5"Ә",5"Б", сыныптарында оқитын 51(12%) оқушы , 6"А",6"Б"сыныптарында оқитын 34(8%) оқушы –барлығы 85 (19%) оқушы топпен жұмыс жасау дағдыларына 50%қалыптасады. Осы бір ай көлемінің ішінде 5"А",5"Ә",5"Б"-сыныптарының 51(12%) ата-анасы, 6"А",6"Б"-сыныптарының 34(8%)барлығы 85 (19%) ата-ана бірлескен топтық жұмысты 70%-75% қолдайтын болады.
Оқушы үнін тыңдау арқылы сабақ берудің тиімді жақтарын қарастыру. Сабақты зерттеу тобын құру.
Нысаналы 8 «А»сыныбын белгілеу. Бір ай көлемінің ішінде (05.10.16.- 05.11.16.)8"А"сыныбына сабақ беретін 16(28%) мұғалім топпен жұмыс жасаудың маңыздылығын ұғынады. Бір ай көлемінің ішінде (05.10.16.- 05.11.16.)оқыту мен дамытуды жетілдіру арқылы 8"А"сыныбының 19(4%)оқушысының үлгерімі 50 %артады.
Осы бір ай көлемінің ішінде 5"А",5"Ә",5"Б"-сыныптарының 51(12%) ата-анасы, 6"А",6"Б"-сыныптарының 34(8%)барлығы 85 (19%)
мектеппен байланыс белсенділігі70%-75% артады.
Тәлімгерлік топ құру арқылы мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру. Бір ай көлемінің ішінде (05.10.16.- 05.11.16.)Сабақта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдануды 17(30%)мұғаліммеңгереді. Бір ай көлемінің ішінде (05.10.16.- 05.11.16.) 5"А",5"Ә",5"Б", 6"А",6"Б" және 8"А"сыныптың 104 баласының кем дегенде 52(50%))жеке тұлға болып қалыптасады немесе дарынды балаға айналады. Бір ай көлемінің ішінде (05.10.16.- 05.11.16.) 5"А",5"Ә",5"Б", 6"А",6"Б" және 8"А"сыныптың 104 ата-ананың кемдегенде83(80%)мектептің оқу-удерісін қолдайтын ата-анаға айналады..

Мектептің даму жоспары - 2

Тақырып: «Топтық бірлескен оқу арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуына ықпал жасау»
Басымдық Күтілетін нәтиже
мұғалім оқушы ата-ана
Мұғалімдердің бірлескен топтық жұмыс барысында ынтымақтастығын арттыру
Алты ай көлемінің ішінде 1-11 сыныптарға сабақ беретін 45(80%) мұғалім топтық жұмысты меңгереді сабақта пайдаланады Алты ай көлемінің ішінде оқу мен оқытуды дамытуды жетілдіру арқылы 1-11 сыныптарында оқитын 352(80%) оқушы топпен жұмыс жасау дағдыларына 65%-70% қалыптасады Алты ай көлемінің ішінде 1-11 сыныптарының 155 (50%) ата-ана бірлескен топтық жұмысты 65%-70% қолдайтын болады
Оқушы үнін тыңдау арқылы сабақ берудің тиімді жақтарын қарастыру. Сабақты зерттеу тобын құру.
Нысаналы 4 «А», 4"Б",5"Б", 8«А», 10"А", 10"Б", сыныбын белгілеу Алты ай көлемінің ішінде Нысаналы 4 «А»,4 «Б»,5 «Б», 8«А», 10 «А», 10 «Б» -сыныптарына сабақ беретін мұғалімдердің кемінде 23 (65%) мұғалім топпен жұмыс жасаудың маңыздылығын ұғынады Алты ай көлемінің ішінде оқу мен оқытуды дамытуды жетілдіру арқылы нысаналы 4 «А», 4 «Б», 5 «Б», 8«А», 10 «А», 10 «Б» - сыныптарының 99 (100%) оқушысының үлгерімі 50 % артады
Алты ай көлемінің ішінде нысаналы 4 «А», 4 «Б», 5 «Б», 8 «А», 10 «А», 10"Б" - сыныптарының 50 (50%) ата-анасының мектеппен байланыс белсенділігі 70%-75% артады
Тәлімгерлік топ құру арқылы 40(80%) мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру Алты ай көлемінің ішінде Сабақта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдануды 28 (50%) мұғалім меңгереді Алты ай көлемінің ішінде 1-11 сыныптың 440 оқушысының кем дегенде 220 (50%)-сы жеке тұлға болып қалыптасады немесе дарынды балаға айналады Алты ай көлемінің ішінде мектептің 220(50%) ата-анасы оқу-үдерісін қолдайтын ата-анаға айналады
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіре отырып оқыту мен оқудың жаңа тәсілдерін 40 (80%) мұғалімге меңгерту Мұғалімдердің кәсіби қоғамдастығы дамиды Сыни ойлау дағдылары қалып-тасып, оқушылардың белсенділігі оқуға деген ынтасы 220 (50%) оқушыға артады Алты ай көлемінің ішінде ата-аналарымыздың мептепке деген көз қарасы жақсарып, сенім 220 (50%) қалыптасатын болады

Мектепте жаңа бағдарлама идеясын тарату арқылы мектепте 70% өзгеріс енгізу Мұғалімдер сабақта топтық жұмыс арқылы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады Кітапханамен тығыз байланыста болып, оқушылардың ізденісі мен білімі артады Мектеппен тығыз байланыста орнатып,баласымен бірге өзі де мектеп бағдарламасымен 220 (50%) ата-анатанысатын болады
Мұғалімдердің ұстанымын 40 (80%) мұғалімге өзгерту Оқытуда жаңа дағды 40(80%) мұғалімде қалыптасады Оқушылардың көшбасшылығы жетіледі,ғылыми ойлау жүйесі 220 (50%) оқушыға қалыптасады Мектептің ішкі мәдениетін, мұғалімдердің жалпы оқу мен оқытудағы ұстанымын 220 (50%) ата-ана қолдайды



Урок № 47 Школа №20
Дата: 02.03.2017 г. Ф.И.О. учителя: Галанцева Л.Н.
Класс: 5 «Б» Количество присутствующих: Количество
отсутствующих:
Цель обучения: Учащиеся будут знать биографию К.Бальмонта и содержание книги «Фейные сказки»
Цели урока: Все учащиеся смогут: работать в группе, пересказывать текст, отвечать на вопросы по материалу.
Большинство учащихся сможет: выступать устно, обсуждать прочитанное, читать выразительно стихотворения.
Некоторые учащиеся смогут: работать с компьютером, создавать презентации, анализировать и систематизировать изученный материал, отвечать на творческие вопросы, задавать вопросы
Языковая цель: Учащиеся могут:
Выразительно читать стихотворение.
Словарный запас и терминология на конкретную тему: фольклор, сказки, образы-персонажи, феи
Предыдущее обучение: Учащиеся имеют представление о фольклоре, о сказочных образах-персонажах, о феях
План
Этапы урока, сроки Запланированные мероприятия Ресурсы
Организационный момент
(5 мин) Создание благоприятной атмосферы («Фея хорошего настроения» - заранее подготовленная ученица младших классов читает стихотворения и раздает цветы, на обороте которых написаны строки из стихотворения).
Я маленькая Фея,
Но в школу я хожу!
Всем бодрого настроя
Сегодня подарю!
И чтоб не забывали об этом вы, друзья,
Пусть чаще улыбаются
Мои цветы всегда!
Деление на группы по строчкам из стихотворения К.Бальмонта «У чудищ». Повторение правил работы в группе.
Назначение лидеров Иллюстрации учащихся, цветы для настроения и деления на группы, корзина.
Листы для оценивания учащихся
Формулировка темы и целей урока учащимися (3 мин) Каждая группа выполняет свое задание, затем формулирует тему и цели урока:
1 группа: смотрит видеофрагмент о К. Бальмонте и книге «Фейные сказки».
2 группа: собирает из предложенных букв название темы.
3 группа: собирает картинку из разрезанных фрагментов 1) Ноутбук с видеороликом о К.Бальмонте и его книге «Фейные сказки»;
2) буквы для названия темы: «К.Бальмонт. Книга «Фейные сказки»;
3) разрезанные картинки по теме урока
Проверка домашнего задания. 6 мин
(каждой из пар отводится по
3 мин) Индивидуальные задания учащихся по биографии К.Бальмонта, выполненные в парах.
После выступления пары задают вопросы, чтобы узнать, насколько внимательно их слушали.
Устное оценивание выступления пар Слайды и плакаты, подготовленные учащимися
Введение в тему
(4 мин) Мозговой штурм (проводит выступающая пара):
- Кто такие феи?
- Где они живут?
- Откуда они произошли?
- Какие мультфильмы и фильмы о феях вы видели?
Выступление пары учащихся о феях.
Устное оценивание Слайды учащихся «Кто такие феи?»
Изучение нового материала.
(12 мин. (5 мин-подготовка+
2 мин. на защиту каждой команде) Составление постера. Работа в группах: знакомство с материалом о книге «Фейные сказки».
Повторить критерии оценивания постера.
Оценивание «Картинная галерея»: каждая группа оценивает выступление, содержание и оформление другой группы с помощью стикеров Раздаточный материал
(или учебник), иллюстрации, картинки, клей, скотч, маркеры, стикеры.
Разминка
(3 мин) Один из учащихся проводит заранее подготовленную разминку.
Закрепление
(5 мин) Индивидуальная работа. Заранее выбранный эксперт: в течение урока готовит вопросы разного порядка, затем задает их аудитории, адресуя вопросы дифференцированно. За правильный ответ учащиеся получают конфеты «Ромашка вопросов», конфеты для поощрения.
Домашнее задание.
(2 мин) 1) Выписать определение аллитерации, олицетворения и сравнения на стр. 264 учебника.
2) Подобрать примеры аллитерации, олицетворения и сравнения в стихотворениях К.Бальмонта.
3) Придумать свое стихотворение о феях, используя изученные художественные средства поэтической речи (аллитерацию, сравнение и олицетворение) Слайдовое сопровождение.
Оценивание состояния учащихся на уроке
(2 мин) Картина настроения 5 класса в мире феи (заполняется цветами).
Лидеры групп выставляют оценки за урок каждому учащемуся и озвучивают их Иллюстрация со сказочным лесом, где обитают феи, цветы-стикеры
Рефлексия
(3 мин) Учащиеся заполняют на оборотной стороне «фей» свои мысли по теме урока и наклеивают их на замок Замок, сделанный руками учащихся, цветные феи


Күні: 02.03.2017
Психологиялық тренингтің тақырыбы: «Әуенді терапия
»


Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру. жігерлендіріп көңіл-күйін көтеру
Көрнекілік: Жағымды баяу әуен, табиғат көріністері бейнеленген сурет
Тренингтің барысы

Кіріспе: - - Көз алдымызға жаңа суретте көрген табиғатты елестетіңіз.
- Терең дем алып, әуеннің ырғағына зейін аударып, менің сөздеріме құлақ салыңыздар.
- Ал, бастаймыз (музыка қосылады)
- Соқпақ жолмен жүріп кетеміз...
- Жол ұзақ, шаршадыңыз, шөлдедіңіз...
- Кенет алдыңыздан ғажайып бақ көрінеді...
- Алма бағы...
- Қып-қызыл алмалар қол созым жерде...
- Сіз үзіп алып жей бастадыңыз...
- Дәмі керемет...
- Жеген сайын жегіңіз келеді...
- Қалтаңыздан дорба алып алмаларды жинай бастадыңыз...
- Күн кешкірді...
- Қайту керек... Бақтан шығып жолға түстіңіз... Иығыңызда дорба...
- Жүгіңіз ауыр. Жол бітер емес. «Тастап кетсем бе екен?» деген ой келді...
- Сіз дорбаны емес, жалқау ойыңызды тастап кетіңіз...
- Міне, қалашыққа да жеттіңіз... Алдыңыздан қуана секіріп балалар шықты...
- Оларға өзіңіз терген алмалардан үлестіре бастадыңыз...
- Алма тергеніңіз мұншама абырой болар ма? Сізге балалар да, олардың ата-аналары да дән риза...
- Балалардың бақытты күлкісі сіздің де көңіліңізді көкке көтерді?
Музыка тоқталып, мұғалімдер көзін ашады. Өз әсерлерін бөліседі.


Ұйымдастыру кезеңі:
1. Мұғалімдерді жайлы орындықтарға отырғызып, еркін ыңғайлы сезінуін қадағалау.
2. Суретті мұғалімдерге қарама-қарсы іліп, оған зейін салып, мұқият қарауын өтіну.
3. Әуенді қосар алдында мұғалімдер көзін жұмуы тиіс.

Ескерту:

1. Әрбір сөйлемнен соң міндетті түрде үзіліс жасалынуы тиіс.
2. Дауыс ырғағы мәнерлі, жағымды шығаруы керек.

«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №20 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі








АШЫҚ САБАҚ


Тақырыбы:
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік -Кебек» дастаны



Сыныбы: 10 «А»
Қульманова Р.С. - бірінші санатты қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
(ІІІ деңгей)


Тараз қаласы 2017 жыл

Күні: 02.03.2017 Пәні: қазақ әдебиеті Сыныбы: 10
Сабақ тақырыбы:
Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік - Кебек» дастаны
Жалпы мақсат: Дастанның мазмұнын меңгереді, көркемдік ерекшелігін ашады.Өзіндік ой-пікір айта білуге дағдыланады. Шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Сілтеме: 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 43-51б
2. Қазақ әдебиеті оқулығы. 10-сынып. Қ. Алпысбаев, Б. Әбдіғазиұлы, Б. Сманов, Ж. Сәметова
3. Үлестірмелі материалдар. Екінші апта.
4. Әдебиетті оқыту әдістемесі. Т.Қ. Жұмажанова.
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: Дастанның мазмұнын, идеясын түсінеді. Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топта бірлесе жұмыс жасайды.
Негізгі идеялар: Дастанның идеясын түсініп, талдау арқылы сабаққа қызығушылығы артады.
Сабақта қолданылатын ресурстар 1.А-4 парағы
2.Постер
3.Стикерлер
4.Оқулық
5. Бейне көрсетілім
6. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
АКТ
СТО
Оқыту үшін бағалау 1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
4. Еркін жазу

Тапсырмалар: «Ой шақыру» стратегиясы, «Ойлаудың 6 қалпағы», эссе, блум таксономиясы арқылы оқушыларға дастан мәтінімен таныса отырып, сатылай кешенді талдау жасау, әдеби-теориялық ұғымдардың мәнін ашу, шығармашылық жұмыстар

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
(2 мин) 9.45-9.55 Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылар ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін шенберге тұрып, «Менің есімім» тренингін өткіземін. Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосфера орнайды. Өз есімдеріне сын есімді қатыстыра отырып жауап береді (Мыс: Назды Назерке, Шырайлы Шаттық ) Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сыныпты қаламсаптары бойынша 2 топқа бөлу. І – топ – тарихшылар
ІІ – топ - әдебиетшілер
Топбасшысын сайлау. «Ортадағы қаламсап» стратегиясы арқылы «Кім жылдам?» ойынын ойнаймыз. Кім берілген сұраққа жауап береді, ол сыныптың лидері, яғни топты сол оқушы басқарады

1. Қаламсап арқылы топқа бөлінеді.
2.Өздері топ басшысын сайлайды

І.
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту» Миға шабуыл.(7 мин) 9.56 – 10. 02



1. Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы слайд бір оқушы қорғайды.
2. Ақынның ағартушылық бағыттағы қандай өлеңдерін білесіңдер? Ол жастарға нені насихат етті?
3. «Дүние мен өмір» өлеңінде ақын қандай адамгершілік сана жайлы айтты?
Ақынның «Насихат» өлеңін жатқа айт
«Ой шақыру» стратегиясы
Дастан дегеніміз не?
Оқушы берілген сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар топта,жеке өз ойларын айтады,қызығушылығы артады

ІІ.Мағынаны тану.
(12 мин)
10.03-10.15
Тапсырманы игеруге 7 мин
Постер қорғауға 10 минут





Бейне көрсетілім. «Еңлік-Кебек» (2 минут). Оқушылар тапсырманы орындап жатқанда Роза Рымбаеваның «Еңлік-Кебек» әнін тыңдату.
Топтық тапсырма:
1. Ақ қалпақты топқа: Дастанның мазмұнын айту тапсырылады. Сол кездегі тарихи оқиғамен байланыстырады.
2. Сары қалпақты топқа: Дастанның сәтті тұстарын айту тапсырылады.
3. Қара қалпақты топқа: Дастанның сәтсіз тұстарын айту тапсырылады.
4.Қызыл қалпақты топқа: Еңлік пен Кебектің кездескен тұсынан монолог оқу тапсырылады.
5. Жасыл қалпақтарға: Дастандағы билердің таласына сахналық көрініс көрсету.
6. Көк қалпақтарға: барлық 5 қалпақты бақылап, тапсырмаларды қаншалықты дұрыс не бұрыс орындағаны жөнінде жазып отыру тапсырылады.
Барлық топ өздеріне тапсырылған тапсырмаларды белгіленген уақыт ішінде флипчартқа жазып шығады және қорғайды.
Ресурспен жұмыс.
Сергіту сәті
«Калейдоскоп» әдісі ( 6 парақ таратып, оның үстіне тұз салып, оны стаканға салып, тілек айтады









келесі топқа береді.)
Оқушылар сергиді





























ІІІ. Ой толғаныс
(1 мин)
10.16 -10.17










Топтық тапсырма:
1-топ –тарихшылар: Тарихшылар поэманың қысқаша жазылу тарихы
мен мазмұнына талдау жасап, поэманың кіріспе бөліміндегі тарихи кезеңді әңгімелейді.
2-топ –әдебиеттанушылар : Әдебиеттанушылар поэмаға жалпы талдау жасау үшін шығарманың композициялық құрылымына, кейіпкерлерге
сатылай кешенді талдау жасайды, өлеңге, өлеңнің тіліне жалпы талдау жасайды, өлеңді ажарлайды, өлеңдегі құбылтуды талдап, айшықтауды табады.
























Оқушылар берілген тапсырма бойынша жеке тапсырма орындайды. Дәптерін қасындағы оқушымен ауыстырады. Бірін-бірі бағалайды


Топтық тапсырма
10.18-10.23

1-топ –тарихшылар жауабы:
«Еңлік-Кебек» – екі жастың махаббатын жыр ететін шығарма. Еңлік пен Кебек туралы хикаялар оқиға болған 18 ғасырдан бастап ел арасына кең тараған. Алғашқы жазба дерек 1892 жылы «Дала уалаяты» газетінің отыз бірінші және отыз тоғызыншы сандарында жарияланған «Қазақтардың естерінен кетпей жүрген бір сөз» деген мақалада келтіріледі. Бүгінгі күнде жыр түрінде жеткен «Еңлік – Кебек» дастанының екі нұсқасы белгілі. Оның біріншісі – 1912 жылы Семейдегі «Жәрдем» баспасынан жеке кітап болып жарық көрген, Абай ұсынған тақырып бойынша Шәкәрім жазған «Жолсыз жаза яки кез болған іс» деген шығарма да, екіншісі – Мағауия Абайұлы жазған «Еңлік – Кебек» дастаны. Шәкәрім нұсқасы 1988 жылы қайта жарық көрді. Бұл поэма 652 жолдан тұрады. Мұхтар Әуезовтің жеке кітапханасында сақталған Мағауия Абайұлы дастанын 1941 жылы Қайым Мұқаметханов баспаға әзірлеген. Бұл қолжазба тек 1960 жылы баспадан шығарылған «Дастандар» деген жинақта алғаш рет жарияланды. Жазушы Әуезов осы дастанның арқауымен осы аттас трагедия жазды. Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданында дастан кейіпкерлері Еңлік пен Кебекке ескерткіш орнатылған. Құрылысқа жергілікті халық шеберлері өңдеген қызыл, күрең және ақшыл сұр түсті гранит, цемент,құм, алебастр, әк,
жоса пайдаланылған. Ескерткіш қойылған тау басындағы ескі зираттың
үсті тегістеліп, алаң айналасы жалпақ тақтатастармен көмкеріліп, ал оның үстіне әр жерден орнатылған аласа сынтастар арасына жуан шынжыр арқанды бостау кермелеп қоршау жасалған. Төрткіл алаңның
ортасынан 4 қабырғалы күмбез-тұғыр соғылып, оның үстіне орнатқан биікт. 6 метрлік мұнара мен күмбез түйісетін дөдегені керегекөз өрнекпен әшекейлеген. Күмбездің 4 жағында шығыстық мәнермен ойып шығарылған 4 арка бар. Олардың маңдайшасында "Еңлік — Кебек” деген
егіз есім әсемдеп жазылған. Ескерткіштен батысқа қарай 8 —9 км жерде 1917 жылы 7 маусымда М.Әуезовтің "Еңлік –Кебек» пьесасы осы арада алғаш рет киіз үй
сахнасында қойылды” деп жазылған тағы бір ескерткіш
бар.
Дастанды сатылай кешенді талдау. «Еңлік-Кебек» дастаны 1.Авторы.Ш.Құдайдердіұлы ШҚО, Абай ауданы, Шыңғыстауының етегінде 1858 жылы 11 шілдеде дүниеге келген. Оның «Жастарға», «Насихат», «Қулар», «Ғылымсыз адам хайуан», «Шын сырым» атты шығармалары бар. Ақын 1931жылы 2 қазанда 73 жасында қастандық құрбаны болды. 2.Тақырыбы─ екі жас арасындағы махаббат, әйел теңсіздігі. 3.Жанр түрі поэзия (дастан). Дастан ─ (парсы сөзі тарихи әңгіме, ертегі, батырлар жыры) Таяу және орта Шығыстың, Азияның әдебиеті мен фольклорындағы эпикалық жанр, өлең түріндегі оқиғалы шығарма. 4. Идеясы. Бұл дастанның идеясы ─ ескіліктің бұлжымас заңын, көрінісін және ру арасындағы кикілжіңін суреттеп көрсете білуі. 5.Шумақ. 3 шумақты. ( Жалпы 131 шумақты) 6.Тармақ ─ өлеңнің әр жолы. 4 тармақты, барлығы 7.Бунақ ─ белгілі бір дауыс ырғағымен бөлінуі.3 бунақты. 8.Буын саны ─ сөздің құрамындағы дауысты дыбыстардың санына байланысты. 11-12 буынды. 9.Ұйқас түрі. (-а- а- ә- а) қара өлең ұйқасы. 10.Әдеби теориялық ұғымдар. Эпитет ─ қос басшысы, жас басы, жасы бала, жаны отты, сабаз жолдас. Теңеу─ атты жаяу бәріне бірдей мықты. Портрет ─Көзі өткір, қараторы жігіт екен, Орта бойлы; тапалдау, кең иықты. Ауыспалы мағына - жаны отты (жігерлі, қайратты). 11.Түсіндірме сөздік. Жамағайын ─ аздаған жақындық, алыс туыстық. Жасы ─ көңілі босау, мұңаю, қамығу, беті қайту. Сабаз ─ біреудің іс-қылығына, мінез-құлқына, кеңпейілділігіне риза болғанда айтылатын көтерме сөз. Тапалдау ─ аласалау, кішілеу, тәпелтектеу.
12. Тәрбиелік мәні. Адал махаббатқа, сүйіспеншілікке тәрбиелейді. Оқушының іс-әрекеті
Ой толғаныс
10.24-10.26
2 мин Екі жастың өліміне кім кінәлі деп ойлайсыңдар? І топ дастан неліктен трагедиямен аяқталды? ІІ топ эссе жазу

Сабақты қортындылау. «Ыстық орындық» әдісі арқылы
10.27-10.28 Сабаққа ең жақсы қатысқан топтардың ішінен екі оқушыны таңдап алып, соларға сұрақтар қою арқылы сабақты бекіту Әр топтан бір оқушы шығып, ыстық орындыққа отырып, оқушылардың қойған сұрақтарына жауап береді
Бағалау (1 мин)
10-28-10.29 Оқушыларды формативті және жиынтық бағалау. Тапсырма орындау барысында топтарға екі жұлдыз бір тілек айтылып, стикерге жазылады. Оқушылардың өзін-өзі бағалау парағы бойынша бағалайды
Рефлексия
(1 мин )
10.29-.10.30 Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Жыр саған несімен ұнады? Бүгін не білдің? Не қиын болды?
Кері байланыс парағы арқылы оқушы ойын тыңдай отырып, сабақты қорытындылау. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады.
Үйге тапсырма Дастаннан географиялық атауларды теріп жазып, түсінік беру.
Шығармашылық тапсырма: «Еңлік-Кебек» дастаны бойыншша киносценарий жасау.
«Біздің бойымыздан Еңлік пен Кебектегі асыл қасиеттер табыла ма?» тақырыбына эссе жазыңдар Балалар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.





Оқушының бағалау парағы
Бағаланушы оқушы «Ой шақыру» стратегиясы «Ойлаудың 6 қалпағы» Әдебиетшілер Мұғалімнің қорытынды
ұпайы


Оқушының бағалау парағы
Бағаланушы оқушы «Ой шақыру» стратегиясы «Ойлаудың 6 қалпағы» Тарихшылар Мұғалімнің қорытынды
ұпайы






Белсенділігі: «5» - 5 ұпай, «4» - 4 ұпай,« 3» - 3 ұпай

Дата: 02.03.2017 г.
Тема:
«Декабрьские события 1986 года в Алматы.»
Эпиграф к уроку: «Подобно тому, как отец ответственен за поступки своих детей, так и каждый народ ответственен перед своей историей»
Абу Насыр Аль-Фараби
Цель: Сформировать понятие у учащихся о причинах, поводе и ходе декабрьских событий 1986 года в Алматы.
Общая цель: Работая в группе, научатся анализировать и выделять главное. Расширят словарный запас. Прививать интерес к предмету

Ожидаемый результат: Поймут тему и усвоят термины, которые в дальнейшем будут применять в жизни

Применение 7-и модулей: ИКТ, «оценивание обучения и оценивание для обучения», «критическое мышление», «управление и лидерство»

Ресурсы: Документальный фильм «Казахи уничтожили СССР», маркеры, интерактивная доска, стикеры, раздаточный материал

Организационный момент:

Тренинг: Перекличка, психологический настрой на урок «Мы самые лучшие»
Деление класса на группы по цвету стикера и воздушного шарика Дежурный отвечает, выполняют разминку.
Делятся на группы

Этапы урока: Задания
Действия учителя Действия учащихся
Познание
Опрос домашнего задания Раздача тестов индивидуально каждому учащемуся
Индивидуально отвечают на поставленные вопросы.
Понимание 3 «П»:
посмотри, подумай,
поделись Что мы должны изучить по декабрьским событиям 1986 г. в Алматы?


Показ документального фильма «Казахи уничтожили СССР»
(15 мин) Ответ учащихся: Повод, причины, характер, движущие силы, ход событий, последствия
Просмотр фильма, осмысление
Применение Какие чувства вызвал просмотр данного фильма? Делятся своими впечатлениями


Закрепление Заполнение кластера
1 группа: причины 2 группа: характер, ход, движущие силы
3 группа: последствия декабрьских событий 1986 г.
Составляют кластер и защищают у доски
Обобщение Заполнение таблицы
«отрица-тельное» «положи-тельное»

Индивидуально выходят к доске и пишут то, что узнали по новой теме.

Оценивание Формативное
суммативное Метод «Большой палец»
Общие комментарии по сегодняшнему уроку Оценят свою работу на уроке и что усвоили по новой теме
Рефлексия Фидбек (письменно проводится обратная связь)
Что нового изучили сегодня на уроке? Какие возникли вопросы? Понравился, не понравился урок? Почему?
Письменно отвечают на вопросы
Домашнее задание §44-45 прочитать, ответить на вопросы, которые даны в конце параграфа Записывают в дневниках

Күні: 02. 03. 2017
Сабақтың тақырыбы: «Жолбарыстар қайда тұрады?»
Сабақтың мақсаты: "Where are you from?” жаңа тіркесін енгізу. Оқушыларға өздерінің қай жерден келгендері туралы айта білуді үйрету, сөздерді түсініп, сөйлем құрай білуге дағдыландыру
Оқытудың нәтижелері: Сыни ойлау қабілеті артады,жаңа сөздерді қолданады.
Алған білімдерін өмірде қолдана алады
Негізгі дереккөздер: Ресурс, интерактивтік тақта, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, кітаппен жұмыс,СD дискі
Модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау, Диалогті оқыту, АКТ
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері Уақыт Мұғалімнің
іс-әрекеті Оқушының
іс-әрекеті Бағалау Ресурс-тар, көрне-кіліктер
Ұйымдас-тыру кезеңі: 1 мин



3 мин Амандасу
-Hello, pupils! How are you? I am glad to see you!

Шаттық шеңберін құру, бір-біріне кәмпит беру арқылы жылы лебіздерін айту.

Топқа бөлу
«Қолшатыр айналымы» арқылы топқа бөлу
1group- Kazakhstan
2group- Great Britain

Бағалау парағын тарату
- Hello, teacher! We are fine.We are glad to see you too.
I wish you good luck сияқты бір –біріне тілектер айтып шығады.

Оқушылар қолшатырға жабыстырылған түстерді таңдап алып,
2 - топқа бөлінеді.
Әр топ ақылдасып, топ басшыны сайлайды, сол оқушы бағалау парағын толтырады



Басбар-мақты көтеру, төмен түсіру арқылы
өзара бағалау жасайды



Интерактивтік тақта, маркер, А3, ресурс-тар, түрлі түсті таяқша-лар, желім, суреттер










Үй тапсырма:





Жаңа сабақтың таныстырылымы: 5 мин






15 мин
Ex. 13, p. 16 Fill in the blanks and mark the things you have got.
Сөйлемдерді толықтыру
«Ыстық орындық» арқылы өткен сабақтың сөздерін сұрап шығу

Білу
Жаңа сабаққа байланысты ролик көрсету.
Жаңа сөздермен таныстырып, оқылуын қайталау.
-Where are you from? Сен қай жақтансың?
India - Индия
China - Қытай
France - Франция
Korea - Корей
Italy - Италия
Great Britain - Ұлы Британия
Canada - Канада
America - Америка
Japan - Жапония
Spain - Испания
Түсіну
Ex. 2, page 170
Read the dialogue
Сolin: Who’s this?
Omar: He’s my friend
Colin: What’ his name?
Omar: Victor
Colin: Where does he come from?
Omar: He comes from Kazakhstan
Colin: What’s his nationality?
Omar: He’s Russian Әр топтан 1 оқушыдан жаттығуды оқып шығады, қалғандары дұрыс немесе бұрыс екендігін интерактивтік тақтамен тексереді





Сөздерді сөздікке жазып алады











Диалогті оқып сабақтың мағынасын ашады, түсінеді


Сынып-тасын крите-риалды бағалау.











Басбар-мақты көтеру, төмен түсіру арқылы форма-тивті бағалау.
Оқулық





Плакат, маркер, бағалау парақ-шасы
Жаңа сабақты
қолдану: 3 минут










7 мин Қолдану
«Суретті болжау» әдісі бойынша интерактивті тақтадан суреттерге қарап сөйлем құрату
Where does he come from?
He comes from Great Britain
She comes from India
He comes from Kazakhstan
She comes from China
He comes from France
Талдау
«Зообақ аялдамасы»
Африкадан келген ашық хатпен таныстыру, онда жоғалып кеткен жолбарысты тауып берулерін өтіну.
«Hello my friends! My name is Mr Brown. I’m from Africa. I work at the zoo.We have lost the tiger in our zoo.We can’t find him. Please, help me find him. I hoрe you. Good bye!»
Топпен бірлесіп, әр ұлт өкілдерінің суреттерін болжап, қай жақтан келгені туралы айтып шығады






Зообаққа барып, аңдармен танысып, олардың қай жақтан келгені туралы айтып, жоғалған жолбарысты табуға тырысады
Example:
This is a camels.
Camels is from Asia.
This is a bear. Bear is from Japan.
This is a monkey. Monkey is from India.
This is a tiger. Tiger is from Africa Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсіру арқылы
өзара бағалау жасайды Қима қағаз-дар, бағалау парақ-шасы









Қима қағаз-дар, бағалау парақ-шасы
Сергіту сәті 2 мин Жаттығу жасату (actions) Интерактивтік тақтадан көрсетілген жаттығуды орындайды
Жаңа сабақты қорытын-дылау:
7 мин Жинақтау
Топтық жұмыс
2 - топқа ресурс тарату
1- топқа – about Kazakhstan
2-топқа - about Great Britain
Постер жасату Топта бірлесіп мәтінді оқып, түсініп, ондағы мәліметтерді қағаз бетіне түсіріп, қорғап шығады.
Постер жасайды Сыныптасын критериалды бағалау


2мин Бағалау
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысына сыныптасын бағалату.
Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау Бағалау критерийлеріне сүйене отырып,топ басшысы топтағы сыныптасын бағалайды,
басбармақты жоғары, төмен көтеріп ынталанады Сыныптасын критериалды бағалау

Бағалау парақшасы
2 мин Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу

Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына іледі Рефлек-сия парағы, стикер
1 мин Үйге тапсырма, беру.
Ex. 14, p. 172
Write about your pet
Күнделікке жазады Күнде-лік