Хаттама Мектепалды даярлық тобының ата- аналарымен жүргізілген сауалнама қорытындысы » Страница 2 » СШ №20
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің
«№20 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 56-54-72
Есепші бөлімі:
+7(7262)56-54-72
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Хаттама Мектепалды даярлық тобының ата- аналарымен жүргізілген сауалнама қорытындысы
31
мамыр
2017

Хаттама Мектепалды даярлық тобының ата- аналарымен жүргізілген сауалнама қорытындысы

Хаттама
Мектепалды даярлық тобының ата- аналарымен жүргізілген сауалнама қорытындысы
Сыныбы: 0 «Ә»
Барлығы қатысқан: 15 ата – ана
Сауалнама сұрақтары:
1.Балаңыздың қандай өнері бар?
А)Би билеу – 2, Ә)сурет салу – 10, Б)домбыра – 1, В)спорт – 2
2.Немен шұғылданғанды жақсы көреді? (мүсіндеу, сурет салу, т.б.)
А)Би билейді – 2,Ә) сурет салады – 10,Б)домбыра – 1, В)спортпен шұғылданады – 2
3.Балаңыздың жұмысқа ынтасы қандай? (тез, жай, орта)
А)Тез – 9, Ә)орташа – 6
4.Үйде баланың сабаққа дайындалуына кім көмек береді?
А)Ата – анасы 12, Ә)әкесі, әпкелері - 3
5.Дыбысты дұрыс айта алады ма?
А)Барлығын - 7
6.Қандай дыбысты айта алмайды?
А)Ң, Р,Ш - 8
7.Қай қолмен жұмыс істейді? (жазады, сурет салады, тамақтанады)
А)Оң қолмен – 13 Ә)Сол қолмен – 2
8.Балаңыз қалай тамақтанады? (жақсы, жаман, тәбетіне байланысты)
А)Жақсы – 6 Ә)Тәбетіне байланысты – 9
9.Балаңыз қалай ұйықтайды? (тыныш, мазасыз)
А)Тыныш – 15
10.Күніне балаңызға қанша уакытыңыз бөлінеді?
А)Барлық уақытымды – 2 Ә)Қолымнан келгенше – 12 Б) Аз уақыт – 1
11.Отбасыңызда баланың бос уақыты қалай өтеді?
А)Серуендеп, сурет салып – 7 Ә) Кітап оқып – 4 Б)Балапан көреді – 4
12.Балаңыз неден қорқады?
А)Иттен – 5 Ә)Қараңғыдан – 5
13.Балаңыздың сүйікті ойыншығы және қандай ойындар ойнайды?
А)Машина, трансформер – 7 Ә)Қуыршақ т.с.с. – 5
14.Достарымен қарым – қатынаста? (жылы шырайлы, дөрекі)
А)Жылы шырайлы - 15
15.Топпен не жеке ойынды ұнатады
А)Жеке – 3 Ә)Топпен - 12
16.Аға – іні қарындастары бар ма? (олармен қарым – қатынасы қалай?)
А)Жақсы – 15
17.Әңгіме айтқанды ұнатады ма, ертегіні, мультфильм көргенді, киноны әңгімелеп айта алады ма?
А)Көреді айта алады – 15
18.Балаңыздың тәртібі мен мінезінде қандай да бір өзгешеліктер көресіз бе?
А)Өзгеріс жоқ – 13 Ә)Тез ашуланады – 2


Педагог – психолог: Сатыбалдиева Т.Ж.






Хаттама
Мектепалды даярлық тобының ата- аналарымен жүргізілген сауалнама қорытындысы
Сыныбы: 0 «А»
Барлығы қатысқан: 13 ата – ана
Сауалнама сұрақтары:
19.Балаңыздың қандай өнері бар?
А)Би билеу – 2, Ә)сурет салу – 10, Б) спорт – 1
20.Немен шұғылданғанды жақсы көреді? (мүсіндеу, сурет салу, т.б.)
А)Би билейді – 2,Ә) сурет салады – 9, Б) спортпен шұғылданады – 2
21.Балаңыздың жұмысқа ынтасы қандай? (тез, жай, орта)
А)Тез – 9, Ә)орташа – 4
22.Үйде баланың сабаққа дайындалуына кім көмек береді?
А)Ата – анасы 10, Ә)әкесі, әпкелері - 3
23.Дыбысты дұрыс айта алады ма?
А)Барлығын - 9
24.Қандай дыбысты айта алмайды?
А)Ң, Р,Ш - 4
25.Қай қолмен жұмыс істейді? (жазады, сурет салады, тамақтанады)
А)Оң қолмен – 10 Ә)Сол қолмен – 3
26.Балаңыз қалай тамақтанады? (жақсы, жаман, тәбетіне байланысты)
А)Жақсы – 9 Ә)Тәбетіне байланысты – 4
27.Балаңыз қалай ұйықтайды? (тыныш, мазасыз)
А)Тыныш – 13
28.Күніне балаңызға қанша уакытыңыз бөлінеді?
А)Барлық уақытымды – 2 Ә)Қолымнан келгенше – 10 Б) Аз уақыт – 1
29.Отбасыңызда баланың бос уақыты қалай өтеді?
А)Серуендеп, сурет салып – 7 Ә) Кітап оқып – 2 Б) Балапан көреді – 4
30.Балаңыз неден қорқады?
А)Иттен – 5 Ә)Қараңғыдан – 3
31.Балаңыздың сүйікті ойыншығы және қандай ойындар ойнайды?
А)Машина, трансформер – 7 Ә)Қуыршақ т.с.с. – 5
32.Достарымен қарым – қатынаста? (жылы шырайлы, дөрекі)
А)Жылы шырайлы - 13
33.Топпен не жеке ойынды ұнатады
А)Жеке – 3 Ә)Топпен - 10
34.Аға – іні қарындастары бар ма? (олармен қарым – қатынасы қалай?)
А)Жақсы – 13
35.Әңгіме айтқанды ұнатады ма, ертегіні, мультфильм көргенді, киноны әңгімелеп айта алады ма?
А)Көреді айта алады – 13
36.Балаңыздың тәртібі мен мінезінде қандай да бір өзгешеліктер көресіз бе?
А)Өзгеріс жоқ – 13 Ә)Тез ашуланады – 0


Педагог – психолог: Сатыбалдиева Т.Ж.

ОТБАСЫ ТӘРБИЕСІНЕ ДӘСТҮРЛІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ- ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖЕТЕКШІЛІК ЖҮРГІЗУ ФОРМАЛАРЫН ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ

Семинар – тренинг

Күні:11.11.2016ж.
Жүргізуші: Сатыбалдиева Т.Ж.
Қатысушылар: 5 сынып ата -аналары
Қатысқандар саны: 21

Тақырыбы: Ата – аналарға арналған «Сынақ» іскерлік ойыны.

Мақсаты: Отбасы мен мектептің баланы жан-жақты етіп тәрбиелеуін үйлестіру мақсатында ата-аналармен қоғамның бірлесе жүргізілетін жұмыс түрлерімен таныстыру. Мектептің бала тәрбиелеудегі саясатын отбасының дұрыс түсінуін қамтамасыз ету, ата-аналармен педагогикалық-психологиялық ынтымақтастықта түрлі формадағы жұмыстар жүргізе отырып, баланың жеке тұлға ретінде дамуына жағдай жасау.
Қажетті көрнекіліктер: 1) бала тәрбиесі жөнінде айтылған нақыл сөздер, мақал – мәтелдер жазылған плакаттар; 2) шарлар; 3) түрлі – түсті картоннан жасалған кубик; 4) «Әділ қазылар», «Сарапшылар» кестелері; 5) билет сұрақтары; 6) конверттер және оны ілетін ағаш тақта; 7) аяқталмаған мақал – мәтел жазылған түрлі – түсті қағаздар; 8) алдын – ала жасалынған сертификаттар; 9) шағын ынталандыру сыйлықтары.
Мектеп пcихологы: Құрметті ата – аналар! Бүгінгі жиналыс біркелкі өтіп, Сіздерді шаршатпас үшін бірігіп, іскерлік ойын жүргізейік.
Іскерлік ойын мақсаты:
а) баланың дамуына теріс ықпал ететін жолдардың алдын алу;
ә) бала тәрбиелеу сапасының аз да болса, жоғарлауына ықпал ету.
Бәріміз мектеп шаңырағына жиналып отрығандықтан, іскерлік ойынымыз да білім ордаларының өмірімен байланысты болғаны дұрыс. Іскерлік ойын «Сынақ» деп аталады. Ол үшін бізге сарапшылар міндетін атқаратын 4 ата – ана керек (ата – аналар комитеті бастаған топ).
Сондай – ақ, сіздердің араларыңыздан іскерлік ойынға қатысатын 7 ата – ана шығуы қажет (егер өз еріктерімен шыққылары келмесе, былай әрекет жасау керек: әр жағы әр түрлі түсті кубикті лақтырып, үстіңгі жағына түскен түске ұқсас немесе сондай түсі басым киім киген адамды ортаға шығару).
Бұл ортаға шыққан 7 ата – анамыз 3 түрлі сынақтан өтеді:
1 – сынақ – ситуациялық сұрақтарға жауап беру.
2 – сынақ – аяқталмаған мақал – мәтелдерді дұрыс жалғап аяқтау.
3- кезектегі сынақ – бұл кісілер өз балаларына қойылған аттарды (есімдерді) қорғайды, яғни мектеп жасындағы балаларының атын (есімін) қою тарихын, кім қойғанын, не үшін, кімнің құрметіне қойылғанын түсіндіріп, айтып шығады.
Жаңа сынақ барысын қадағалап, бағалап отыратын сарапшылар құрамын көз алдарыңызда сайлап алдық. Ал, әділқазылар төрайымы – мектебіміздің директоры Ж.С.Асабаева болады.
Сарапшылар, сіздер ойынға қатысушылардың жауабына мына бағалаулар арқылы ұпай бересіздер, ұпай 6 – дан 10 – ға дейін.
Жауабына қарай ұпайы салыстырмалы түрде берілуі керек (жандарына барып, сұрақтарды жауабымен, бағалау тақтайшаларын, бағалау парақтарын, қаламсаптар апарып беру)
Мектеп психологы: Іскерлік ойын соңында сұрақтарға орынды жауап берген, мақал – мәтелдерді дәл аяқтап, балаларының аттарын қызықты етіп қорғап, сипаттай білген 3 ата – ана сынақтан сүрінбей өтті деген сертификатқа ие болады.
1- кезектегі сынақ: мына стол үстінен кез – келген билетті алып ситуциялық сұраққа жауап берулеріңіз керек. Сұрақпен қоса, реттік нөмірлеріңіз беріледі.Сұраққа жауап берген кезде аты – жөндеріңізді толық атап өтесіздер, оны сарапшылар жазып алсын. Соңында сертификат толтырғанда қажет болады.Әрбір ата – ана сұрақтарға жауап береді.
(Сарапшыларға қорытынды ұпайларын сұрайтынымды ескертіп, олар дайын болғанынша ситуациялық сұрақтардың жауабын талдап, қосымша түсінік беремін)

Ситуациялық сұрақтардың жауаптары:

1.Балаңыздың өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?
(Мүмкіндігінше, оның қабілетін одан әрі дамытуына жағдай жасаған дұрыс. Мүмкін, ол бала бойында жасырын дарындылық қабілет болар. Көптеген биограф – зерттеушілердің айтуынша, мыңдаған Архимед, Моцарт, Рафаэльдің көбі өмірлерін ешбір атақсыз, қарапайым диқан, қолөнерші, аспаз ретінде өткізген көрінеді).
2.Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. Мысалы: түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады... деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ, әлде елеусіз қалдырасыз ба?
(Бала сұрағына байыппен түсіндіре жауап беру – олардың ой - өрісін дамытуға, дүниетанымын кеңейтуге көмектеседі.)
3. Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды. Тағы көрші ата – аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?
( Баланы тәртіпке келтіруден бұрын, оның агрессивті болуының себебін тереңнен іздеңіз. Басқаларды ренжітетін бала өзі де ренжіген бала. Отбасыңыздағы біреу осыған кінәлі емес пе? Ойланыңыз. Мүмкін, жағдайды талдап, себебін тереңнен табуға болатын шығар?)
4.Кейбір ата – ананалардың баласының әрбір істеген іс - әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың», - деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс - әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?
(Балаға «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың, сен жөндей алмайсың» деген сияқты теріс баға беру дұрыс емес. Осындай жағдайда баланың сол іс - әрекет түріне талаптануы, үйренуге ұмтылысы төмендеп, өзіне деген сенімділігін жоғалтады, өзіне - өзі көңілі толмау сияқты кешенді сенімсіздік қалыптасуы мүмкін).
5.Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не істейсіз?
(Балаңыздың мұндай жөнсіздіктеріне жол бермеңіз, әйтпесе, одан кейін де өрши түседі).
6.Балаңыз күнде 1- сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз? (Қаталдау болуға қорықпаңыз. Сонда ғана ол өз орнын табады)
7.Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз?
(Анық себебін біліп алып, мұғаліммен тіл табысуға ықпал ету).
Сарапшылардан ұпай қорытындыларын сұрау.

Мектеп психологы: II сынақ – аяқталмаған мақал – мәтелдерді аяқтау. Өз кезектеріңіз бойынша келіп, мына жердегі конверттердің біреуін алып, ішіндегі қағазға жазылған аяқталмаған мақал – мәтелдерді дұрыс жалғап аяқтайсыздар.
Сарапшылар, сіздер қатысушылардың жауаптарын тыңдаңыздар.
(Соңынан II сынақтың ұпайларын сұрау).
Аяқталмаған мақал – мәтелдердің дұрыс жалғасы келесідегідей:
1.Ата – асқар тау
Ана – (бауырындағы бұлақ)
Бала – (жағасындағы құрақ)
2.Ұлың өссе,
Ұлы (үлгілімен ауылдас бол,
Қызың өссе,
Қызы үлгілімен ауылдас бол)
3.Бала жас шыбық сияқты, (қалай исең солай иіледі).
4.Бала жақсы болса- (қуаныш, жаман болса – қиналыс).
5.Ерлі – зайыптылар тату болса – (үйге береке, араз болса – елге келеке)
6.Анасы қандай болса – (баласы сондай).
7.Әкеге қарап ұл (өсер, шешеге қарап қыз өсер).
Мектеп психологы: III – сынақ балаларына қойылған аттарын (есімдерін) қорғау. Мектеп жасындағы балаларыңыздың аттары қалай қойылғандығына сипаттама беріп, шағын тарихын айтып шығасыздар. Кім қойды, себебі, кімнің және ненің құрметіне деген сияқты. Егжей – тегжейін ашып айтып, жақсы түсініктеме берсеңіздер, соғұрлым сарапшылардың ұпайлары жоғары болатынын естеріңізден шығармаңыздар. Ал, жауап беруге дайындала беріңіздер. (Қатысушылар жауап беруге дайындала бергенше, көрермен ата – айтылатын материал).
Адамға ат қойылудың өзіндік бір тарихы болады. Адам есімдерін зерттейтін ғылым саласы да бар. Ол ономастика деп аталады. Ономастика – атаулар туралы ғылым. Адам аттарын, фамилияларды, қала, өзен, көл, тау аттарын, географиялық атауларды зерттейді. Осы зерттеулерге сүйенсек, ежелгі гректер Петр деген есімді көп қойған екен. Оның қазақша мағынасы «тас». Тастай мықты, бекем болсын дегендері шығар. Грекше Александр есімінің қазақшасы «адамдардың қорғаны» деп аударылады. Орыстар Иван деген атты көп қояды. Ол біздіңше «Құдайберген» деген сөз, әзірбайжандар – Галиб, еуропалықтар – Виктор, Виктория деген есімдерді қояды. Бізде ол «Жеңіс» деген мағынаны береді.
Қазақ балаға атты әр түрлі ырымға сүйеніп қойған. Мысалы, баласына соған тартсын деп бір жақсы адамның атын қойған. Мысалы, Абылай, Шоқан, т.б. белгілі, даңқты адамдардың атын берген. Бізде – Бауыржан, соңғы уақытта Нұрсұлтан деген есімдер жиі кездесетіні белгілі. Ондағысы Бауыржан Момышұлындай әскери басшы, Нұрсұлтан Назарбаевтай президент болсын деп қалағандары болар.
Кейде аса атақты, ғұлама адамдардың атын қойса, баланың көтеріп жүруіне ауыр тиеді екен деп те естіп жатамыз. Немесе Алдаберген, Құдайберген, Тілепалды деп қойған. Мұндай аттарды ұзақ күткен әулие - әнбиелердің басына түнеп, тілеп алған балаларға қоятын.
Қазақ кейде баласына жағымсыз ат қоятын. Мысалы, Күшікбай, Боқбасар, Қасқырбай, т.б. Әдетте, мұндай атты баласы тұрмай, шетіней берген соң, ата – аналары тіл – көз тимесін деп қоятын. Қазақта тілеулі аттар да болған, мысалы, Ұлбосын, Тоқтасын, Тұрсын, т.б.
Ендігі сөз кезегі қатысушыларға беріледі.
(Қатысушылар сипаттама беріп болғаннан соң, сарапшылардан осы сынақтың бағасы сұралады).
Іскерлік ойнымыз өз мәресіне жетіп қалды. Сарапшылар, сіздер барлық ұпай сандарын қосып болсаңыздар, бас төреші ұпайы ең жоғары деген 3 қатысушыны ретімен атап шықсаңыздар.
Қорытынды (Барлық қатысушыларға шағын ынталандыру сыйлықтары беріледі).

Рефлексия. Осы семинарда сіздерге не ұнады, қандай ұсыныстарыңыз бар. Болашақта балаларымыздың тәрбиесіне көңіл бөлуді күшейту үшін қандай іс-шаралар қажет.




1.Ата – асқар тау
Ана –
Бала –



2.Ұлың өссе,
Ұлы ....
Қызың өссе,



3.Бала жас шыбық сияқты,


4.Бала жақсы болса-


5.Ерлі – зайыптылар тату болса –


6.Анасы қандай болса –


7.Әкеге қарап ұл ...





1.Балаңыздың өнері, қандай да бір іске қызығушылығы, бейімділігі байқалса, не істер едіңіз?




2. Баламен сөйлесе білу де үлкен өнер. 4-6 жастағы бала күніне көптеген сұрақ қоятын көрінеді. Мысалы: түн неге қараңғы, күн қайда кетті, ұшақ қалай ұшады... деген сияқты таусылмайтын сауалдар көп. Сіздің балаңыз да осындай сауалдарды көп қойса, жауап беруге тырысасыз ба, жоқ, әлде елеусіз қалдырасыз ба?



3.Сізге мектептегі мұғалімдерден «Сіздің балаңыз басқа балаларды ұрады» деген бірнеше шағым айтылды. Тағы көрші ата – аналардан да «біздің баланы ұрды» деген сөз естуге тура келді дейік. Не істейсіз? Балаңызды қалай тәрбиелейсіз?



4. Кейбір ата – ананалардың баласының әрбір істеген іс - әрекетіне көңілі толмай: «Сен сала алмайсың, сен істей алмайсың», - деп айтып жататынын байқаймыз. Бала іс - әрекетіне теріс баға беруге қалай қарайсыз?



5.Балаңыз сабақтан қашып, мектептен ерте келді, не істейсіз?



6.Балаңыз күнде 1- сабаққа кешігіп келеді. Қалай жөнге келтіресіз?



7.Балаңыз мектептегі бір мұғаліммен тіл табыса алмай жүр. Балаңызға қандай кеңес айтасыз?

Хаттама

9 – 11 сынып, ата-аналар жиналысы
Қатысқандар:
1.ДҚТІЖ орындасары – Каипбаева А.А.
2.Педагог психолог – Сатыбалдиева Т.Ж.
3.Сынып жетекшілер – Қожамбергенов Н.Е.
Кульманова Р.С.
Сейділдаева Л.Ө.
Өткізілген уақыты: 16.02.2017ж.
Тақырыбы: Жеке тұлғаға тиімді кәсіби мамандық таңдауда дұрыс көзқарас қалыптастыру.
Мақсаты:жасөспірім жастың психологиялық даму ерекшеліктері туралы мағлұмат беру, мамандық таңдаудағы ата-ананың атқаратын рөлін көрсету, балаға көрсетілетін көмек жолдарымен таныстыру.
Міндеттері:
•жасөспірімдердің мамандық тағдаудығы психологиялық ерекшеліктерін зерттеу;
•мамандық таңдау мәселесі бойынша ата-аналардың қызығушылығын ояту;
Өткізілу түрі: Дөңгелек үстел
І. Баяндама «Жасөспірім кезеңінің психологиялық даму ерекшеліктері»
Жасөспірім кезеңі 15-16, 21-25 жас аралыққа дейінгі жас мөлшерін қамтиды. Бұл кезең адамның сенімсіздік пен жүйесіздік кезеңінен шынайы ер жету шағы. Жасөспірім кезеңінде адамдарда өмір құндылықтарын таңдау мәселесі пайда болады. Жасөспірім жасындағыларды «Қиын», «өзгерілу», «ауысу жастары» деп атайды. Соңғы жағдайда «ауысу жасында» жеткіншек балалық кезеңдерден ересек жасына ауысады. Себебі бұл кезеңде оның психикалық даму ерекшелігі жас баламен ересектерге қарағанда әлде қайда өзгеше болады. Бұл кезеңге тән тағы бір ерекшелік жасөспірім барлық нәрсені өз бетімен орындап, үлкен адамдардың қамқорлығымен ақыл кеңесінен құтылғысы келеді.
Жасөспірімдердің әлеуметтік есейуін дамыту болашақ өмірге даярлау үшін қоғамдық тұрғыдан қажет. 15-17 жас жасөспірімдердің ең басты оқу-кәсіби іс-әрекетінің арқасында жасөспірімнің танымдық-кәсіби қызығушылықтары артады. «Мен кіммін?», «Мен қандаймын?», «Менің қабілеттерім қандай?», «Менің өмірлік идеалым қандай?», «Мен кім болғым келеді?» - міне осы сияқты сұрақтар жасөспірім жастағыларға өте қатты әсер етеді .
Ата-аналарға кеңес
«Кәсіп таңдау-тек қана болашаққа үңілу емес, ол өзіңнің ішкі жан-дүниеңе үңілу...»
Біріге отырып таңдау жасалған кәсіптің «пайдалы» және «пайдасыз» жақтарын қарастырыңыз.
Болашақ мамандық таңдауда баланың да пікірін ескеріңіз.
Мамандықты таңдағанда қаржылық жағын ескере бермей, моралдік жағына да көңіл бөліңіз.
Мамандық таңдауда балаға қысым көрсетпеңіз, әйтпесе ол келіспеушілікке әкелуі мүмкін.

Егер де мамандық таңдауда келіспеушілік орын алса, білікті мамандардан кеңес алаңыз.
1.Бала арманының орындалуына барын салып ынталанса, оған сүйеніш болыңыз.
2.Егер балаңыз таңдауда қателессе,оны жазғырмаңыз. Қатені түзетуге болады.
3. Егер балаңыздың қандай да бір кәсіпке қызығушылығы ерте ояна бастаса, оны үйірмелерге беріп, әдебиеттермен білімділігін қолдап отырыңыз.
4.Есіңізде ұстаңыз, кәмілетке толған, өзінің тағдауына жауап бере алатын адам, ақырғы шешеімді баланың өзі жасауы керек!
Ата-аналар назарына!
1. Емтихан алдында баланың алаңдаушылығын күшейтпеңіз – бұл тестілеу нәтижесіне кері әсер етуі мүмкін. Ата-ананың толғанысы үнемі балаға беріледі, сондықтан дәл сын сағатта ата-аналар өздерінің эмоцияларына ерік бермей, қолда ұстаса, бала өзінің жас ерекшеліктеріне байланысты өзін ұстай алмай қалуы ықтимал. Баланы жігерлендіріп отырыңыз, бір нәрсені жақсы істесе ол үшін міндетті түрде мақтап отырыңыз. Олардың өзіне деген сенімін арттыруға көмектесіңіз, өйткені бала сәтсіздіктен қорыққан сайын, оның қате жіберу қаупі арта береді. Баланы тестілік тапсырмалар бойынша дайындық кезінде алдын-ала уақыт мәселесін естен шығармауға, оны тиімді жұмсай білуге үйретіңіз. Сонда бала да тестілеудің бүкіл уақытында өзін жұмысқа жұмылдыруға үйренеді, бұл балаға сенім ұялатып, орынсыз алаңдаушылықты болдырмауға ықпал етеді. Бала сағат тақпайтын болса, емтиханға міндетті түрде сағат тағып барсын. Емтиханның алдында баланың жақсылап демалуын қамтамасыз етіңіз, ол әбден тынығып, ұйқысы қанып тұруға тиіс.


Хатшы: Дәлібаева А.Ө.



Хаттама
Тақырыбы: Мемлекеттік емтиханға баланы қалай дайындаймыз? Баяндама
Мақсаты: Ата – аналарға балаларын мемлекеттік емтиханға дайындалудың тиімді жолдарын ұсыну.
Өткізілген уақыты: 21.10.2016ж.
Баяндамашы: Сатыбалдиева Т.Ж.
Қатысқандар: 11 сынып оқушыларының ата – аналары.

Тыңдалды:
Мемлекеттік емтиханға дайындалуда оқушыға қалай көмектесуге болады?
• Тестілеуге балаңыздың алатын ұпай санына көп алаңдамаңыз. Және де сынақтан кейін балаңызға сөге қарамай, сынамаңыз. Балаңызды алынған ұпай саны оның нағыз мүмкіндігінің өлшемі емес екендігіне сендіріңіз.
• Тестілеу тапсырар алдында балаңыздың алаңдаушылығын жоғарлатпаңыз, бұл тестілеудің нәтижесіне теріс әсер етуі мүмкін. Балаға әрқашан ата-анасының қобалжуы, толқуы беріледі. Егер ата-аналар дәл жауапкершілігі мол сәтте өз эмоцияларын игерсе, балалар өз жастық кезеңінің ерекшелігіне қарай эмоционалды «жарылуы» мүмкін. Балаңызды қолдап отырыңыз, әр жақсы жетістіктері үшін мақтап отырыңыз.
• Балаңыздың өзіне деген сенімділігін жоғарлатыңыз. Себебі бала сәтсіздіктерден көбірек қорыққан сайын, қателерді еөбірек жіберу мүмкіндігі соғұрлым артады. Балаңыздың көңіл-күйін қадағалаңыз, тек Сіз ғана оның күйінің нашарлағанын жақсы сезіп, уақытылы қажудың (переутомление) алдын ала аласыз. Балаңыздың дайындалу тәртібін бақылаңыз, оның дайындалуы мен демалуы үйлесіп жатуы тиіс.
• Балаңызға дайындыққа үйден қолайлы орын беріңіз, әсіресе, үйде ешкімнің бөгет болмауын қамтамасыз етіңіз. Тамақтануға да назар аударыңыз: қарқынды ақыл-ой еңбегінде дәрумені көп тамақтың септігі мол. Әсіресе балық, ірімшік, жаңғақ, өрік және т.б. мидың жұмысын жақсартады.
• Балаңазға тақырыптарға дайындықты әр күнге бөлуге көмектесіңіз. Балаңызды емтиханға дайындалу әдістемесімен таныстырыңыз. Материалдың жаттанды мәнін түсінбей, ең негізгі сәттерін қарап, материалдың логикасы мен мәнін ұғып алуға кеңес беріңіз. Қарап жатқан материалды жоспар бойынша тәртіпке келтіріп, қысқа сызбалық жазбалар мен кестелерді жасаудың пайдалылығын көрсетіңіз. Егер балаңыз қиналса, көмектесіңіз. Негізгі формулаларды және анықтамаларды бөлек бетке жазып, жұмыс үстелінің үстіне іліп қойсын.
• Алдын ала тестері бар кітаптар сатып алып, балаңызды жаттықтырыңыз. Мұнда балаңыз тәжірибе жүзінде тестерді орындауға, уақытты үнемді пайдалануға үйренеді. Бұл балаңыздың барлық тестілеу
барысында зейінін бір жерге шоғырлантуға дағдыландырады, ал бұл өз кезегінде салқынқандылыққа баулиды және артық алаңдаушылықты алып тастайды. Емтихан кезінде балаңыздың қолына сағат тағуға ұмытпаңыз. Емтихан болар алдында балаңыз жақсылап тынығып, ұйқысы қанғаны жөн.
• Балаңызға беру уақытында мыналарға назар аударуына кеңес беріңіз:
• Алдымен барлық мәтінді, олардағы тапсырмаларды бір көзбен жүгіртіп шықсын, ол балаңыздың жұмысқа деген ынтасын жоғарлатады;
• Сұрақты бар зейінін қоя оқып, оның мәнін түсінсін, себебі көп жағдайда балалар тестінің бірінші сөзін ғана оқып, сөйлемді соңына дейін қарамай, жауапты таңдай салады;
• Егер сұрақтың жауабын білмесең немесе күмәндансаң, оны белгілеп қой да, кейін, барлық тапсырмаларды орындағанан кейін сол сұраққа оралып, қайтадан істеп көр;
• Егер берілген уақытта сұрақтарға жауап бере алмай жатсаң, ең мүмкін деген жауапты таңда не интуицияңа жүгін.
• Есіңізде болсын: ең бастысы — бұл балыңыздың қажуы мен алаңдатуын түсіру және сабақ оқуға жақсы жағдай жасау.


Бандамашы: Сатыбалдиева Т.Ж

Хаттама
Тақырыбы: Ата-аналарға ОЖСБ-ға психологиялық дайындық бойынша көмек ұсыну.
Мақсаты: Ата – аналарға ОЖСБ – ға дайындалудың тиімді жолдарын ұсыну.
Өткізілген уақыты: 10.10.2016ж.
Қатысқандар: Хожамбергенов Н.Е.
Сатыбалдиева Т.Ж.
9 сынып оқушыларының ата – аналары.
Тыңдалды:
ОЖСБ-ға дайындалуда оқушыға қалай көмектесуге болады?
• Тестілеуге балаңыздың алатын ұпай санына көп алаңдамаңыз. Және де сынақтан кейін балаңызға сөге қарамай, сынамаңыз. Балаңызды алынған ұпай саны оның нағыз мүмкіндігінің өлшемі емес екендігіне сендіріңіз.
• Тестілеу тапсырар алдында балаңыздың алаңдаушылығын жоғарлатпаңыз, бұл тестілеудің нәтижесіне теріс әсер етуі мүмкін. Балаға әрқашан ата-анасының қобалжуы, толқуы беріледі. Егер ата-аналар дәл жауапкершілігі мол сәтте өз эмоцияларын игерсе, балалар өз жастық кезеңінің ерекшелігіне қарай эмоционалды «жарылуы» мүмкін. Балаңызды қолдап отырыңыз, әр жақсы жетістіктері үшін мақтап отырыңыз.
• Балаңыздың өзіне деген сенімділігін жоғарлатыңыз. Себебі бала сәтсіздіктерден көбірек қорыққан сайын, қателерді еөбірек жіберу мүмкіндігі соғұрлым артады. Балаңыздың көңіл-күйін қадағалаңыз, тек Сіз ғана оның күйінің нашарлағанын жақсы сезіп, уақытылы қажудың (переутомление) алдын ала аласыз. Балаңыздың дайындалу тәртібін бақылаңыз, оның дайындалуы мен демалуы үйлесіп жатуы тиіс.
• Балаңызға дайындыққа үйден қолайлы орын беріңіз, әсіресе, үйде ешкімнің бөгет болмауын қамтамасыз етіңіз. Тамақтануға да назар аударыңыз: қарқынды ақыл-ой еңбегінде дәрумені көп тамақтың септігі мол. Әсіресе балық, ірімшік, жаңғақ, өрік және т.б. мидың жұмысын жақсартады.
• Балаңазға тақырыптарға дайындықты әр күнге бөлуге көмектесіңіз. Балаңызды емтиханға дайындалу әдістемесімен таныстырыңыз. Материалдың жаттанды мәнін түсінбей, ең негізгі сәттерін қарап, материалдың логикасы мен мәнін ұғып алуға кеңес беріңіз. Қарап жатқан материалды жоспар бойынша тәртіпке келтіріп, қысқа сызбалық жазбалар мен кестелерді жасаудың пайдалылығын көрсетіңіз. Егер балаңыз қиналса, көмектесіңіз. Негізгі формулаларды және анықтамаларды бөлек бетке жазып, жұмыс үстелінің үстіне іліп қойсын.
• Алдын ала тестері бар кітаптар сатып алып, балаңызды жаттықтырыңыз. Мұнда балаңыз тәжірибе жүзінде тестерді орындауға, уақытты үнемді пайдалануға үйренеді. Бұл балаңыздың барлық тестілеу
барысында зейінін бір жерге шоғырлантуға дағдыландырады, ал бұл өз кезегінде салқынқандылыққа баулиды және артық алаңдаушылықты алып тастайды. Емтихан кезінде балаңыздың қолына сағат тағуға ұмытпаңыз. Емтихан болар алдында балаңыз жақсылап тынығып, ұйқысы қанғаны жөн.
• Балаңызға беру уақытында мыналарға назар аударуына кеңес беріңіз:
• Алдымен барлық мәтінді, олардағы тапсырмаларды бір көзбен жүгіртіп шықсын, ол балаңыздың жұмысқа деген ынтасын жоғарлатады;
• Сұрақты бар зейінін қоя оқып, оның мәнін түсінсін, себебі көп жағдайда балалар тестінің бірінші сөзін ғана оқып, сөйлемді соңына дейін қарамай, жауапты таңдай салады;
• Егер сұрақтың жауабын білмесең немесе күмәндансаң, оны белгілеп қой да, кейін, барлық тапсырмаларды орындағанан кейін сол сұраққа оралып, қайтадан істеп көр;
• Егер берілген уақытта сұрақтарға жауап бере алмай жатсаң, ең мүмкін деген жауапты таңда не интуицияңа жүгін.
• Есіңізде болсын: ең бастысы — бұл балыңыздың қажуы мен алаңдатуын түсіру және сабақ оқуға жақсы жағдай жасау.


Хатшы: Дәлібева А.Ө.

№20 орта мектебінде сәуір айында ата – аналармен жүргізілген
сауалнамасының қортындысы

Мақсаты: ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты зерттеу
Жүргізілу әдісі: 14 сұрақтан тұратын сауалнама
Жүргізілген мерзімі: 14.04.2017ж.
Қатысқандар саны: 22 ата – ана.



СұрақтарСаны
%
1Балаңыздың туылуын қалаған ба едіңіз
АИә22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
2Балаңызды күн сайын маңдайынан (бетінен) сүйіп, жылы сөз айтып немесе әзілдесесіз бе ?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
3Кеш сайын күні бойғы жайттарды әңгімелеп, сыр бөлісесіздер ме ?
АИә 2090
ӘЖоқ15
БӨз жауабы15
4Ең болмағанда аптасына бір рет демалыс сәтін (киноға, театр, мұражай, туыстардың үйіне бару, т.б.) бірге өткізесіздер ме ?
АИә 1985
ӘЖоқ15
БӨз жауабы210
5Балаңызбен отбасылық жағдайларды, проблемаларды немесе жоспар құру сияқты нәрселерді ақылдасасыз ба ?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
6Балаңыздың сырт келбеті, киіну мәнері, т.б. туралы бірге талқылап па едіңіз?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
7 Балаңыздың достарын (олардың немен айналысатынын) жақсы білесіз бе?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
8Балаңыздың уақытты қалай өткізетіні, немен айналысатыны және хоббиі (сүйікті ісі) туралы хабардарсыз ба?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
9Балаңыздың махаббат мәселесі жөнінен (кімді ұнататынын, т.б.) хабарыңыз бар ма ?
АИә 1255
ӘЖоқ940
БӨз жауабы15
10Балаңыздың қастасып жүрген немесе оған өшігіп жүрген адамдары туралы хабарыңыз бар ма ?
АИә 2090
ӘЖоқ210
БӨз жауабы
11Балаңыздың мектептегі ең сүйікті сабағы қайсы пән екенін білесіз бе?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
12Балаңыздың сүйікті мұғалімі кім екенін білесіз бе ?
АИә 1986
ӘЖоқ314
БӨз жауабы
13Балаңызбен араздасып қалған жағдайда татуласу үшін бірінші қадамды өзіңіз жасайсыз ба?
АИә 22100
ӘЖоқ
БӨз жауабы
14Балаңызды кемсітіп, балағаттайсыз ба ?
АИә
ӘЖоқ22100
БӨз жауабы




Дайындаған: психолог; Сатыбалдиева Т.Ж.

№20 орта мектебінің 2016-2017 оқу жылындағы
«Мектепке жол» акциясының қорытындысы
Қазақстан Республикасының «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 4 бабына сәйкес, «Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы» мемлекеттік мекемесінің 2016 жылғы 27 шілдедегі №3341 хатының , Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің 2016 жылғы №865/1 бұйрығы шығарылып, соның негізінде №20 орта мектепте «Мектепке жол» республикалық акциясы 1 тамыз бен 30 қыркүйек аралығында өтілді. Өткізу жаңа оқу жылына дайындық уақытында аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасылардан шыққан оқушыларға қолдау көрсету және баланың әлеуметтік себептермен мектепке келмей қалуының алдын алу мақсатында жүрді. 2016-2017
оқу жылында «Мектепке жол» республикалық акциясының жоспары жасалынып, бекітілді. Сол жоспар бойынша айлық барысында жұмыстар атқарылды. Төмендегі құрамда акцияны ұйымдастыру комитеті құрылды:
Комитет төрайымы:
-Мусатаева А.М.- директордың оқу- тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
Комитет төрайымының орынбасары:
-Дәлібаева А.Ө. –әлеуметтік педагог:
Комитет мүшелері:
- Малденова А.О.- директордың құқықтық тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
- Рүстемова В.И.- директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары;
- Жаңабаева Г.М. – мектеп психологы;
№20 орта мектепте «Мектепке жол» республикалық акциясының жүру барысында аз қамтылған көпбалалы , жетім балаларға көмек көрсету мақсатында, Тараз «Жол- жөндеу» жауапкершілік серіктестігі , «Тараз- су»ММК кәсіпорыны, «Қалалық мәдениет» үйі, Қалалық әкімшілік және №20 орта мектеп ұжымы атынан көмек ретінде жиналған қаржыға 18 оқушыға үлкен сомада көмек көрсетіліп, мектепке келуге жағдай жасалынды. Соның ішінде атап кетсек:
№ Оқушының аты- жөні СыныбыКөрсетілетін көмек Жұмсалған қаражат
1Амангелді Амина 4 «А»Канц товарь10.000тг
2Захаревич Ксения 2 «Б»Канц товарь, сумка10.000тг
3Темірбек Рамазан 2 «А»Канц товарь, сумка10.000тг
4Сами Бақдаулет 5 «А»Канц товарь, сумка20.000тг
5Нуридін Алмат 3 «А»Канц товарь20.000тг
6Мырзақасым Саламат 6 «А»Канц товарь20.000тг
7Елубай Шайнурхан 5 «Ә»Канц товарь20.000тг
8Отарбеков Бегзат 6 «А»Мектеп формасы, Канц товарь15.250тг
9Елемес Нурдаулет 5 «Ә»Аяқ киім, канц товарь, жейде15.250тг
10Жанұзақ Айгерім 7 «А»Сумка, канц товарь, майка, бантик, носки15.000тг
11Клоков Илья6 «Б»Сумка, канц товарь, аяқ киім, мектеп формасы5000тг
12Фан Роман1 «Б» Мектеп формасы, Канц товарь, 10.000тг
13Смирнова Екатерина4 «Б»Канц товарь, сумка, красовка, қара шалбар, жемпір5000тг
14Сметова Сымбат10 «А»Куртка, бантик, 5000тг
15Жақсылық Аружан3 «А»Форма5000тг
16Тілеухан Айдана5 «А»Рубашка, свитер10.000тг
17Нысантай Жаннұр4 «А»Қара свитер5000тг
18Тюлеубекова Дариға5 «Ә»Етік8000тг
Жалпы соммасы 208500тг





№20 орта мектепте «Мектепке жол» республикалық акциясының жүру барысында 18 оқушыға материалдық көмек көрсетілді. Аз қамтылған көпбалалы , жетім балаларға көмек көрсету мақсатында Тараз «Жол- жөндеу» жауапкершілік серіктестігі 30.000 теңге көлемінде көмек көрсетті.
1) Амангелді Амина 4 «А» сынып оқушысына- 10.000 теңге;
2 ) Захаревич Ксения 2 «Б» сынып оқушысына- 10.000теңге;
3) Темірбек Рамазан 2 «А» сынып оқушысына -10.000теңге;
«Тараз- су»ММК кәсіпорыны: 80.000 теңге көлемінде;
4) Сами Бағдаулет 5 «А»сынып оқушысына-20.000теңге;
5) Мырзақасым Саламат 7 «А» сынып оқушысына-20.000 теңге;
6) Елубай Шайнұрхан 5 «Ә» сынып оқушысына-20.000теңге;
7) Нуридін Алмат 3 «А» сынып оқушысына-20.000теңге;
«Қалалық мәдениет» үйі: 30.500тг
8) Отарбеков Бегзат 7 «А» сынып оқушысына-15.250 теңге;
9) Елемес Нұрдаулет 5 «Ә» сынып оқушысына-15.250 теңге;
Қалалық әкімшілік: 15.000тг
10) Жанұзақ Айгерім 7 «А» сынып оқушысына-15.000 теңге;
№20 орта мектеп ұжымы: 53.000 теңге көлемінде;
11) Клоков Илья 6«Б» сынып оқушысына-5000 теңге;
12) Фан Роман 1 «Б» сынып оқушысына-10.000 теңге;
13) Смирнова Екатерина 4 «Б» сынып оқушысына-5000 теңге;
14) Сметова Сымбат 10 «А» сынып оқушысына-5000 теңге;
15) Жақсылық Аружан 3 «А» сынып оқушысына-5000 теңге;
16) Тілеухан Айдана 5 «А» сынып оқушысына-10.000 теңге;
17) Нысантай Жаннұр 4 «А» сынып оқушысына-5000 теңге;
18) Тюлеубекова Дариға 5 «Ә» сынып оқушысына-8000 теңге;
көлемінде көмек көрсетілді.
Айлық барысында компьютер клубтарына, сауда орындарына, саяжайларға, көңіл көтеру орындарына рейд ұйымдастырылды. Мектеп әкімшілігі айлық барысында 9-11 сыныптардың сабақтарына қатысып, тәртіптерін қадағалады. Орта сынып және жоғарғы сыныптардың қыз балаларымен әңгімелер жүргізілді. Рейд өту барысында кешкі клубтарда , сауда орындарында, компьютер клубтарында мектеп оқушылары анықталмады.



Орындаған: Мусатаева А.М.
Дәлібаева А.Ө.

2016-2017 оқу жылында тегін ыстық тамақпен қамтылған әлеуметтік жағдайы төмен отбастарында тұратын оқушылар тізімі


№Оқушының аты-жөніТуылған жылы, айы, күніСыныпМекен жайыНегізі
1Абдралиева Шұғыла12.06.2009ж.1 «Ә»Опытный -2Аз қамтылған отбасы
2Жарқынбек Фархад02.05.2010ж.1 «Ә»4-23-118Аз қамтылған отбасы
3Сағындық Алинора10.05.2010ж.1 «Ә»2бұр.Смоленский-3Аз қамтылған отбасы
4Төребек Нурислам01.10.2009ж.1 «Ә»6-33-62Аз қамтылған көп балалы отбасы
5Қаныбек Аружан14.06.2010ж.1 «Ә»2бұр.Элеваторный-25Аз қамтылған отбасы
6Күзенбек Айжан12.02.2010ж.1 «Ә»Түркістан-7Аз қамтылған отбасы
7Тлекеев Алинур02.02.2010ж.1 «Ә»Қойгелді-26-12Аз қамтылған отбасы
8Мусахан Балнұр01.06.2010ж.1 «Ә»Озерный-37Аз қамтылған отбасы
9Төлеубек Ақмарал12.04.2009ж.1 «Ә»2бұр.Смоленский-4Аз қамтылған отбасы
10Ауданбек Балым14.01.2010ж.1 «Ә»6-28-96Аз қамтылған көп балалы отбасы
11Махаметжан Марғұлан31.03.2010ж1 «Ә»2-23-57Аз қамтылған отбасы
12Әуезхан Нұрбақыт19.01.2010ж.1 «А»Колов-10Аз қамтылған отбасы
13Қалдарша Аяжан03.06.2010ж.1 «А»6-13-12Аз қамтылған көп балалы отбасы
14Мырзақасым Жасқанат30.11.2009ж.1 «А»6-6-56Аз қамтылған көп балалы отбасы
15Салимов Елхан29.12.2009ж.1 «А»5бұр.Ташкентский-29Аз қамтылған көп балалы отбасы
16Саршаев Жандос04.02.2010ж.1 «А»6-10-15Аз қамтылған отбасы
17Серік Айторғын07.08.2010ж.1 «А»Озерная-6Аз қамтылған көп балалы отбасы
18Төлеубек Асель10.04.2010ж.1 «А»2бұр.Смоленский-4Аз қамтылған отбасы
19Кенчинбаев Темирлан21.11.2009ж.1 «Б»Рахимов-1-10Аз қамтылған отбасы
20Фан Роман21.03.2008ж.1 «Б»4.31.19Аз қамтылған отбасы
21Токарева Эва12.05.2010ж.1 «Б»Дурумбетова-5аАз қамтылған отбасы
22Силуянов Владислав13.07.2010ж.1 «Б»Смоленский-29аАз қамтылған отбасы
23Молофеева Екатерина21.11.2009ж.1 «Б»Смоленский-12Аз қамтылған отбасы
24Макаревич Максим12.05.2010ж.1 «Б»Кондратьева-92Аз қамтылған отбасы
25Исмаилова Ширин2671072009ж1 «Б»М.Х.Дулати-141Аз қамтылған отбасы
26Магаметжан Алиназ05.09.2008ж2 «А»6-30-40Аз қамтылған отбасы
27Смет Елдар10.12.2008ж.2 «А»Западный-23Аз қамтылған көп балалы отбасы
28Қырғыз Қазыбек15.12.2008ж.2 «А»3бұр.Западный-14Аз қамтылған отбасы
29Сүндет Аяна25.09.2008ж.2 «А»Кондратьева-63Аз қамтылған көп балалы отбасы
30Омар Аружан15.09.2008ж.2 «А»М.Х.Дулати-119Аз қамтылған отбасы
31Иланбек Марғұлан30.07.2008ж.2 «А»2бұр.Западный-9Аз қамтылған көп балалы отбасы
32Қалымбет Еңлік16.12.2008ж.2 «А»Озерная-6Аз қамтылған көп балалы отбасы
33Жарқынбек Айдана16.10.2008ж.2 «А»Ш.Руставели-18Аз қамтылған отбасы
34Әзімбек Бақдаулет27.08.2009ж2 «А»9-9-63Аз қамтылған отбасы
35Захаревич Ксения25.10.2008ж.2 «Б»К.Акима-47Аз қамтылған отбасы
36Казанцева Пелагея22.05.2009ж.2 «Б»Кондратьева-12Аз қамтылған отбасы
37Тайғарай Нурайым27.11.2007ж.3 «А»Абай-130-25Аз қамтылғ
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
AgnesDub
4 Ақпан 2024 02:15
Приветǃ
Я пpивeтствyю женщин, у котoрых хватает мyжествa насладиться любовью многиx женщин и выбpaть ту, кoтoрая будет ее лyчшим дрyгом вo время ухабистой и сумaсшедшeй дороги, называeмой жизнью.
Я хотелa быть этим дрyгом, а не пpocто стaбильнoй, надeжнoй, скучнoй дoмoхoзяйкой oбычной сyпpyжecкой пaры.
Мнe 26 лeт, Αгнec, из Дании.
Мoй профиль здеcь: http://lonvipullacon.ml/zpg-89116/
Назад 1 2 Вперед